TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pracuj.pl wchodzi w świat e-sportu z T-Mobile Ligą Akademicką

Pracuj.pl został oficjalnym partnerem T-Mobile Ligi Akademickiej – największych rozgrywek e-sportowych w Polsce skierowanych do społeczności studenckiej. Serwis jest pomysłodawcą i patronem nowej kategorii zawodów – mistrzostw w programowaniu „Coding Masters”.
O autorze
2 min czytania 2019-12-02

Trwa kolejny sezon T-Mobile Ligi Akademickiej – e-sportowej inicjatywy, mającej na celu integrację społeczności studenckiej w Polsce. W dotychczasowych rozgrywkach odbyło się 516 meczów, w których wzięło udział 2200 studentów z 89 uczelni z całej Polski. Udział w lidze to dla graczy okazja do przygotowania się do gry w profesjonalnych organizacjach gamingowych. W lidze zawodnicy rywalizują w czterech kategoriach: Gwint, League of Legends, Rainbow Six Siege oraz Counter Strike.

Coding Masters z Pracuj.pl

Nowością w obecnym sezonie T-Mobile Ligi Akademickiej jest zupełnie nowa i wyjątkowa piąta kategoria, w której mogą rywalizować studenci i absolwenci – Mistrzostwa w Programowaniu „Coding Masters”. Jej pomysłodawcą jest serwis Pracuj.pl, nowy partner rozgrywek. Za strategię, koncepcję współpracy oraz działania promujące wydarzenie odpowiada Gameset – wiodąca agencja marketingu gamingowego.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z T-Mobile Ligą Akademicką ze względu na wyjątkowy sposób dotarcia do naszych kandydatów. Liga gromadzi gamerów ze społeczności studenckiej, czyli młode talenty na początku życia zawodowego. Dla części z nich e-sport może stać się profesją, a dla części pozostanie hobby. Wielu uczestników będzie w niedalekiej przyszłości szukać ścieżki rozwoju w obszarach programowania czy technologii. Dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć kategorię zawodów, która łączy rywalizację e-sportową z obszarem programowania, w którym w Polsce wciąż jest ogromny głód nowych talentów. Z jednej strony oferujemy uczestnikom świetną rozrywkę, a przy okazji pomagamy doskonalić zawodowe kompetencje i łączyć zawodników z pracodawcami – komentuje Magdalena Jurzysta, specjalista ds. Promocji Marki w Grupie Pracuj.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tylko w pierwszym półroczu 2019 roku oferty IT stanowiły na Pracuj.pl 15% wszystkich ogłoszeń, co oznacza że to trzecia najpopularniejsza kategoria ogłoszeń. Na serwisie przez pierwsze sześć miesięcy 2019 znalazło się ponad 43 000 ofert zatrudnienia z branży IT.

Droga do finałów i nagrody Coding Masters

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rekrutacja do Mistrzostw w Programowaniu „Coding Masters” wystartowała 27 listopada. Uczestnicy mogą zgłaszać się do 6 grudnia za pośrednictwem strony ligaakademicka.pl. Na etapie eliminacji czekać będą na nich zadania matematyczno-logiczne. Do finału zakwalifikuje się ośmiu najlepszych studentów i 8 absolwentów – razem 16 talentów, które rywalizować będą w zakresie kodowania w wybranych językach programowania (m.in. C++ i Python).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Rozgrywki najlepszych koderów zaplanowane są na 18 stycznia 2020 roku i odbędą się na Politechnice Wrocławskiej. Rywalizacja będzie relacjonowana na żywo na oficjalnym streamie Ligi Akademickiej. Trzy najlepsze miejsca z obu grup (studentów i absolwentów) wyróżnione zostaną wysokiej klasy sprzętem gamingowym:

  • Nagroda I stopnia: komputer Acer Predator Orion 9000
  • Nagroda II stopnia: karta graficzna MSI GeForce RTX 2080 Ti LIGHTNING Z 11GB GDDR6
  • Nagroda III stopnia: Gainward GeForce RTX 2070 SUPER Phantom GS 8GB GDDR6

E-sport na drodze wzrostu

W inicjatywy e-sportowe angażuje się coraz więcej marek – jest to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin technologii i sportu na świecie. Analitycy Newzoo prognozują, że w tym roku rynek ten globalnie wygeneruje przychody w wysokości 1,1 mld dol. – o 27% większe, niż rok wcześniej. Według danych innej organizacji, Electronic Sports League, rynek e-sportu w Polsce rośnie jeszcze szybciej – w tempie ok. 30 proc. rocznie.