Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz awansowali w Leo Burnett

Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz awansowali na stanowiska creative groupe heads w agencji Leo Burnett.
O autorze
1 min czytania 2019-12-02

Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz dotychczas pracujący na stanowiskach senior copywriterów będą wspólnie odpowiedzialni za zespół kreatywny pracujący dla klientów: Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol oraz P&G. Obydwaj panowie będą podlegać bezpośrednio Maciejowi Porębskiemu, executive creative director w agencji Leo Burnett Warszawa.

Piotr Dugin jest absolwentem Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych. Karierę w branży reklamowej rozpoczął w 2006 roku w agencji G7. W latach 2008–2012 pracował dla Lowe GGK, by później przejść do Leo Burnett. Marek Wyżnikiewicz jest związany z branżą reklamową od 11 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. przy projektach realizowanych w agencjach DDB Warszawa, Saatch&Saatchi, Walk Creatvie oraz w Leo Burnett Warszawa. W przeszłości pracował m.in. dla takich marek, jak McDonald’s, Canal+, Milka, Łaciate, P&G, T-Mobile oraz Orange.

Marek i Piotr są autorami obecnych kampanii realizowanych przez Leo Burnett dla Eurobanku, Kauflandu oraz marki Apap.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj