Huawei FreeBuds 3, Watch GT 2 i smartfony z serii P30 w świątecznej kampanii z Anną i Robertem Lewandowskimi

Wystartowała świąteczna odsłona kampanii marketingowej Huawei, w której Anna i Robert Lewandowscy inspirują Polaków do wyboru prezentów z portfolio marki. Kampania obejmuje promocję słuchawek bezprzewodowych Huawei FreeBuds 3, smartwatcha – Watch GT 2, a także smartfonów P30.
O autorze
1 min czytania 2019-12-02

Od 1 grudnia w telewizji emitowane są trzy 15-sekundowe spoty z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich. Kolejne elementy świątecznej komunikacji to kampania radiowa i OOH na przystankach autobusowych oraz w warszawskim metrze. 



Świąteczna komunikacja Huawei wystartowała tydzień po premierze wizerunkowej części kampanii „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”, która prezentuje bliskie Huawei wartości – opowiada o tym, że pokonywanie trudności, które każdy z nas napotyka na swojej życiowej drodze, hartuje nas i pozwala sięgać po więcej, wzbogaca nas, nawet jeśli wcześniej okupione jest wysiłkiem czy bólem. Twarzą tej części kampanii jest ambasador marki Robert Lewandowski. Kampania ma charakter 360 stopni i składa się z 30-sekundowego spotu telewizyjnego, 60-sekundowego spotu do emisji w kinach i internecie, oraz z komunikacji na nośnikach OOH w największych miastach Polski i na warszawskim lotnisku. 

Słuchawki douszne Huawei FreeBuds 3 wyróżniają się funkcją Inteligentnej Redukcji Szumów, która zapewnia krystalicznie czysty dźwięk, nawet w trudnych warunkach zewnętrznych, na przykład podczas biegania. Etui, w którym umieszczone są słuchawki, pozwala na bezprzewodowe ładowanie urządzenia za pomocą ładowarki indukcyjnej lub smartfona z funkcją ładowania zwrotnego. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Smartwatch Huawei Watch GT 2 to nowa generacja popularnego modelu Watch GT, który w ciągu roku od premiery sprzedał się w liczbie trzech milionów egzemplarzy. Nowy model, Watch GT 2 wyróżnia się przede wszystkim długim czasem pracy na jednym ładowaniu – nawet do 14 dni. Zegarek umożliwia również słuchanie muzyki, bez konieczności noszenia przy sobie smartfona – Watch GT 2 pomieści 500 utworów. 

Flagowe smartfony z serii P30 wyróżniają się innowacyjnymi rozwiązaniami fotograficznymi, takimi jak pierwszy na rynku peryskopowy zoom czy sensor SuperSpectrum. Dzięki tym technologiom, użytkownik smartfonów może wykonywać zdjęcia nawet w 50-krotnym zbliżeniu cyfrowym. Huawei P30 Pro został również okrzyknięty przez Europejskie Stowarzyszenie Obrazu i Dźwięku (EISA) „Najlepszym Smartfonem” w sezonie 2019-2020, czym powtórzył zeszłoroczny sukces swojego poprzednika – Huawei P20 Pro. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się