TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Huawei FreeBuds 3, Watch GT 2 i smartfony z serii P30 w świątecznej kampanii z Anną i Robertem Lewandowskimi

Wystartowała świąteczna odsłona kampanii marketingowej Huawei, w której Anna i Robert Lewandowscy inspirują Polaków do wyboru prezentów z portfolio marki. Kampania obejmuje promocję słuchawek bezprzewodowych Huawei FreeBuds 3, smartwatcha – Watch GT 2, a także smartfonów P30.
O autorze
1 min czytania 2019-12-02

Od 1 grudnia w telewizji emitowane są trzy 15-sekundowe spoty z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich. Kolejne elementy świątecznej komunikacji to kampania radiowa i OOH na przystankach autobusowych oraz w warszawskim metrze. 



Świąteczna komunikacja Huawei wystartowała tydzień po premierze wizerunkowej części kampanii „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”, która prezentuje bliskie Huawei wartości – opowiada o tym, że pokonywanie trudności, które każdy z nas napotyka na swojej życiowej drodze, hartuje nas i pozwala sięgać po więcej, wzbogaca nas, nawet jeśli wcześniej okupione jest wysiłkiem czy bólem. Twarzą tej części kampanii jest ambasador marki Robert Lewandowski. Kampania ma charakter 360 stopni i składa się z 30-sekundowego spotu telewizyjnego, 60-sekundowego spotu do emisji w kinach i internecie, oraz z komunikacji na nośnikach OOH w największych miastach Polski i na warszawskim lotnisku. 

Słuchawki douszne Huawei FreeBuds 3 wyróżniają się funkcją Inteligentnej Redukcji Szumów, która zapewnia krystalicznie czysty dźwięk, nawet w trudnych warunkach zewnętrznych, na przykład podczas biegania. Etui, w którym umieszczone są słuchawki, pozwala na bezprzewodowe ładowanie urządzenia za pomocą ładowarki indukcyjnej lub smartfona z funkcją ładowania zwrotnego. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Smartwatch Huawei Watch GT 2 to nowa generacja popularnego modelu Watch GT, który w ciągu roku od premiery sprzedał się w liczbie trzech milionów egzemplarzy. Nowy model, Watch GT 2 wyróżnia się przede wszystkim długim czasem pracy na jednym ładowaniu – nawet do 14 dni. Zegarek umożliwia również słuchanie muzyki, bez konieczności noszenia przy sobie smartfona – Watch GT 2 pomieści 500 utworów. 

Flagowe smartfony z serii P30 wyróżniają się innowacyjnymi rozwiązaniami fotograficznymi, takimi jak pierwszy na rynku peryskopowy zoom czy sensor SuperSpectrum. Dzięki tym technologiom, użytkownik smartfonów może wykonywać zdjęcia nawet w 50-krotnym zbliżeniu cyfrowym. Huawei P30 Pro został również okrzyknięty przez Europejskie Stowarzyszenie Obrazu i Dźwięku (EISA) „Najlepszym Smartfonem” w sezonie 2019-2020, czym powtórzył zeszłoroczny sukces swojego poprzednika – Huawei P20 Pro. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się