mBank wybrał Linkleaders jako swoją agencję employer brandingową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
mBank wybrał Linkleaders jako swoją agencję employer brandingową

Linkleaders odpowiada za całościową komunikację marki pracodawcy na rzecz czwartego największego banku w Polsce. W ramach współpracy agencja przygotuje strategię oraz przeprowadzi działania EB dla całej Grupy mBanku – w tym oddziałów w Czechach i Słowacji.

mBank to najbardziej mobilny, nowoczesny i innowacyjny bank na polskim rynku. Jest czwartą instytucją finansową w Polsce pod względem aktywów, a z jego bankowości detalicznej korzysta 5,6 mln klientów. Firma zatrudnia w Polsce blisko 8000 osób w 80 miastach, oferując swoim pracownikom i kandydatom bardzo różnorodne wyzwania zawodowe: od obsługi klienta, przez doradztwo finansowe, aż po tworzenie zaawansowanych rozwiązań informatycznych napędzających produkty banku. Duża skala biznesu, rozproszona organizacja, która potrzebuje zróżnicowanych kompetencji oraz nieustający popyt na talenty -to m.in. z takimi wyzwaniami zmierzy się nowa agencja EB mBanku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najważniejszym zadaniem Linkleaders jest budowa wizerunku lidera rynku bankowości mobilnej jako pracodawcy pierwszego wyboru. Zespół Linkleaders wspiera mBank m.in. przy budowie i wdrożeniu strategii marketingowego wsparcia rekrutacji oraz komunikacji wewnętrznej, rozwoju koncepcji kreatywnej programu Bankowe Talenty, opracowaniu nowej strony internetowej dla kandydatów oraz zaprojektowaniu i realizacji rekrutacyjnych kampanii online.

– Jesteśmy dumni z tego, że mBank docenił nasze know-how w obszarze employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego. Od lat rozwijamy nasze portfolio usług i projektów, które skutecznie wspierają czołowych pracodawców w budowie relacji z kandydatami i pracownikami. Zaufanie ze strony mBanku, jednego z czołowych i najbardziej nowoczesnych pracodawców w kraju, to dla nas ważny dowód na jakość wiedzy naszego zespołu i jego skuteczność. Traktujemy także ten wybór jako ważne zobowiązanie do dalszego rozwoju Linkleaders w roli partnera czołowych pracodawców w Polsce – mówi Tomasz Podolak, założyciel i prezes zarządu Linkleaders.

Linkleaders to jedna z największych polskich agencji komunikacji korporacyjnej, employer brandingu i marketingu rekrutacji. Specjalizuje się we współpracy z czołowymi globalnymi markami sektora nowych technologii, nieruchomości i usług biznesowych. Agencja jest wielokrotnym laureatem nagród branżowych za projekty z obszaru marki pracodawcy (Employer Branding Stars, Złote Spinacze, EB Kreatory).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij