Sokołów dołącza do klientów Cut The Mustard

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sokołów dołącza do klientów Cut The Mustard

Agencja Cut The Mustard nawiązała współpracę z firmą Sokołów, jednym z największych producentów w branży mięsnej. Cut The Mustard będzie odpowiadać za działania social media.

Zespół agencji od początku listopada br. realizuje działania z zakresu strategii oraz kreacji materiałów przeznaczonych do kanałów social media. Cut The Mustard odpowiada za działania na profilach Sokołowa na Facebooku i Instagramie. Koordynuje komunikację na trzech fanpage’ach: Sokołów, Super Snacki, skierowanego do młodszego odbiorcy, oraz profilu korporacyjnym „Sokołów od kuchni”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sokołów to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek mięsnych w Polsce. W portfolio producenta znajdują się m.in. marki takie jak Sokoliki, Naturrino, Gold, czy linia przekąsek Snack&Chips.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij