Canal+ i Netflix w jednym pakiecie – ruszyła kampania ogłaszająca współpracę

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Canal+ i Netflix w jednym pakiecie – ruszyła kampania ogłaszająca współpracę

3 grudnia br. ruszyła kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix oraz Platformy CANAL+. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii tradycyjnie odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.

W swojej najnowszej kampanii, która ruszyła 3 grudnia, Platforma CANAL+ ogłasza współpracę z Netflixem i wykorzystuje motyw spoilerowania seriali jako główny koncept kreatywny.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców, że CANAL+ i Netflix po raz pierwszy połączyły siły i są dostępne w jednym pakiecie. Dzięki niemu użytkownicy dostaną w prezencie dostęp do serwisu Netflix na 12 miesięcy, a także będą mogli korzystać z najbogatszej oferty filmów, seriali i sportu. Grupę docelową kampanii stanowią wszyscy miłośnicy takiej rozrywki. Po raz pierwszy zyskają oni dostęp do łączonej oferty Platformy CANAL+ i Netflixa w tak wygodny sposób oraz w wyjątkowej cenie.

Jednym z elementów kampanii jest spot telewizyjny. On oraz pozostałe materiały nawiązują do treści „Domu z papieru” – oryginalnej produkcji serwisu Netflix. Wykorzystana w spocie scenografia jest inspirowana głównym miejscem wydarzeń serialu. W materiale ponownie pojawiają się gangsterzy znani z wcześniejszych kampanii Platformy CANAL+. Tym razem szajka w trakcie negocjacji z policją grozi, iż zdradzi zakończenia najnowszych seriali emitowanych przez CANAL+ i Netflix, takich jak „Wiedźmin” i „Żmijowisko”. Gangsterzy mają przewagę nad policją dzięki pierwszemu na rynku pakietowi, w którym dostępne są jednocześnie CANAL+ i Netflix.

Ogólnopolska kampania wystartowała 3 grudnia. Obejmuje 30-sekundowy spot telewizyjny, reklamę zewnętrzną, kino oraz radio. W ramach kampanii realizowane będą także intensywne działania w digitalu, na które złożą się dedykowane materiały wykorzystywane w kampanii display, w kanałach społecznościowych oraz serwisach VOD.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij