Nowy katalog Biedronki, prezentujący świąteczną ofertę zabawek wraz z aplikacją wykorzystującą technologię AR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy katalog Biedronki, prezentujący świąteczną ofertę zabawek wraz z aplikacją wykorzystującą technologię AR

Agencja Gutenberg stworzyła dla Biedronki (Jerónimo Martins) katalog prezentujący świąteczną ofertę zabawek wraz z aplikacją wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości – AR.

„Zabawki w Biedronce. Wielka rzecz dla maluchów” to katalog prezentujący świąteczną ofertę zabawek Biedronki. Wydaniu papierowemu towarzyszy aplikacja mobilna wykorzystująca technologię rozszerzonej rzeczywistości – AR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aplikacja pozwala przeglądać produkty według kategorii. Atrakcją dla odbiorców jest możliwość obejrzenia kilku zabawek w trybie AR (rozszerzonej rzeczywistości) – wystarczy zainstalować aplikację na telefonie lub tablecie, wyszukać zabawki z oznaczeniem „Z aplikacją zobaczysz więcej!”, ustawić urządzenie z włączoną aplikacją nad katalogiem i gotowe. Aplikacja została dostosowana zarówno do urządzeń z systemem Android, jak i iOS. Można ją pobrać bezpłatnie ze sklepów Google Play oraz App Store.

Za koncepcję oraz realizację kampanii odpowiada agencja Gutenberg. Za stworzenie aplikacji wraz z AR - Happy Endians. Zdjęcia i postprodukcja: Aneta i Filip Gębscy. Produkcja sesji: Tyrka Studio.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij