Rama Aero ze 180heartbeats

Unilever rozpoczął promocję margaryny Rama Aero. Za wsparcie komunikacyjne launchu na polskim rynku odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.
O autorze
0 min czytania 2013-10-22

Agencja przygotowała stronę produktu www.ramaaero.pl, na której internauci znajdą przepisy na lekkie przekąski i mogą wziąć udział w konkursie z nagrodami. Serwis został stworzony w technologii responsive design, z uwzględnieniem urządzeń mobilnych.

180 odpowiada także za materiały POS i kampanię online, obejmującą sponsoringi serwisów, bannery mobile i formaty rich mediowe. Wspólnie z agencją Charyzma prowadzi też działania PR, w tym eventy dla dziennikarzy. Z kolei pracownicy Unilever mogli zapoznać się z produktem Rama Aero na zorganizowanym przez 180 ,,Śniadaniu w chmurach”.

– Launch nowego produktu to duże wyzwanie komunikacyjne. Zdecydowaliśmy się powierzyć je agencji 180, ponieważ doskonale zrozumiała ideę naszej nowości i przygotowała przekonującą koncepcję działań w obszarze digital. Nie bez znaczenia była też dotychczasowa współpraca agencji z marką Rama – powiedziała Marta Magierek, Jr Brand Manager, Rama.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing