TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Facebook udostępnia reklamy typu in-stream polskim wydawcom i twórcom

Facebook rozszerzył dostępność reklam typu in-stream, które mogą być wyświetlane przed lub w trakcie filmów, a także w formie grafiki poniżej okna odtwarzacza. Od 9 grudnia z narzędzia mogą korzystać polscy wydawcy i twórcy.
O autorze
1 min czytania 2019-12-09

Reklamy typu in-stream są dostępne dla wszystkich wydawców i twórców wideo w Polsce spełniających przyjęte kryteria. Aby uzyskać możliwość wykorzystywania tego formatu w swoich działaniach reklamowych, należy zaaplikować o dostęp do narzędzi monetyzacyjnych Facebooka oraz spełnić następujące warunki:

  • przekroczyć próg 10 000 osób obserwujących stronę,
  • osiągnąć 30 000 co najmniej jednominutowych wyświetleń dla filmów trwających przynajmniej trzy minuty w ciągu ostatnich 60 dni,
  • spełniać zasady monetyzacji dla partnerów, przy czym filmy, które mają zawierać reklamy muszą również być zgodne z zasadami monetyzacji treści.

Rozpatrywanie każdej aplikacji może trwać do 4 tygodni, a o jej pomyślnym zakończeniu partner zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości email. Strona, która nie spełnia jeszcze kryteriów kwalifikacyjnych, może za pośrednictwem Kreatora monitorować swoje postępy w odniesieniu do kryteriów kwalifikacyjnych.

– Naszym celem jest stworzenie zrównoważonego ekosystemu wideo, w którym nasi partnerzy mogą monetyzować swoje filmy i planować w odpowiednio długiej perspektywie biznesowej. Dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni z udostępnienia reklam typu in-stream twórcom wideo z Polski. Jesteśmy teraz w erze podejścia video first, gdy większość wydawców, niezależnie czy wywodzących się z telewizji czy z prasy, wkłada ogromny wysiłek w tworzenie nowatorskich i atrakcyjnych formatów wideo. Jestem przekonany, że dodatkowe narzędzie reklamowe, które udostępniliśmy w Polsce tylko umocni ten trend – powiedział Jens-Uwe Bornemann, dyrektor ds. partnerstw medialnych w Europie Środkowej i Wschodniej w Facebooku. 

Po więcej informacji zapraszamy na stronę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj