Facebook udostępnia reklamy typu in-stream polskim wydawcom i twórcom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Facebook udostępnia reklamy typu in-stream polskim wydawcom i twórcom

Facebook rozszerzył dostępność reklam typu in-stream, które mogą być wyświetlane przed lub w trakcie filmów, a także w formie grafiki poniżej okna odtwarzacza. Od 9 grudnia z narzędzia mogą korzystać polscy wydawcy i twórcy.

Reklamy typu in-stream są dostępne dla wszystkich wydawców i twórców wideo w Polsce spełniających przyjęte kryteria. Aby uzyskać możliwość wykorzystywania tego formatu w swoich działaniach reklamowych, należy zaaplikować o dostęp do narzędzi monetyzacyjnych Facebooka oraz spełnić następujące warunki:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • przekroczyć próg 10 000 osób obserwujących stronę,
  • osiągnąć 30 000 co najmniej jednominutowych wyświetleń dla filmów trwających przynajmniej trzy minuty w ciągu ostatnich 60 dni,
  • spełniać zasady monetyzacji dla partnerów, przy czym filmy, które mają zawierać reklamy muszą również być zgodne z zasadami monetyzacji treści.

Rozpatrywanie każdej aplikacji może trwać do 4 tygodni, a o jej pomyślnym zakończeniu partner zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości email. Strona, która nie spełnia jeszcze kryteriów kwalifikacyjnych, może za pośrednictwem Kreatora monitorować swoje postępy w odniesieniu do kryteriów kwalifikacyjnych.

– Naszym celem jest stworzenie zrównoważonego ekosystemu wideo, w którym nasi partnerzy mogą monetyzować swoje filmy i planować w odpowiednio długiej perspektywie biznesowej. Dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni z udostępnienia reklam typu in-stream twórcom wideo z Polski. Jesteśmy teraz w erze podejścia video first, gdy większość wydawców, niezależnie czy wywodzących się z telewizji czy z prasy, wkłada ogromny wysiłek w tworzenie nowatorskich i atrakcyjnych formatów wideo. Jestem przekonany, że dodatkowe narzędzie reklamowe, które udostępniliśmy w Polsce tylko umocni ten trend – powiedział Jens-Uwe Bornemann, dyrektor ds. partnerstw medialnych w Europie Środkowej i Wschodniej w Facebooku. 

Po więcej informacji zapraszamy na stronę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij