Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Olga Chełchowska w zespole Walk Creative

Olga Chełchowska dołączyła do zespołu Client Service w Walk Creative obejmując stanowisko senior account managera. Z grupą Walk związana jest od ponad 6 lat. Dotychczas pracowała w Walk PR, gdzie odpowiadała za organizację pracy zespołu produktowego.
O autorze
1 min czytania 2019-12-10

Olga Chełchowska jako senior account manager odpowiada m.in. za obsługę aktualnych klientów agencji, w tym głównie realizacje kampanii ATL i BTL, a także za wsparcie zespołu w działaniach new business. Jednocześnie powierzono jej komunikację wewnętrzną i zewnętrzną Walk Creative.

– Dołączenie Olgi do Walk Creative to przede wszystkim wzmocnienie kompetencji zespołu w prowadzeniu projektów 360 oraz wsparcie charaktetystycznej dla nas struktury stołowej. Jej wieloletnie doświadczenie w obszarze Public Relations oraz związana z tym umiejętność analizy potrzeb Klienta i proponowania nowych rozwiązań jest dla naszego zespołu olbrzymią wartością –komentuje Tomasz Dembiński, prezes Zarządu Walk Creative.

W Walk PR Olga Chełchowska realizowała działania na wszystkich etapach procesu Client Service. Odpowiadała za organizację pracy zespołu produktowego oraz realizację kompleksowych strategii PR dla marek takich jak: Nikon, Wedel, Hala Koszyki, Dilmah czy Paradyż. Była również odpowiedzialna za komunikację wprowadzenia na polski rynek pierwszego systemu carsharingowego – Traficar. Ponadto realizowała wszystkie etapy procesu pozyskiwania nowych Klientów. Wcześniej pracowała w agencjach MSL oraz Goahead.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj