Olga Chełchowska jako senior account manager odpowiada m.in. za obsługę aktualnych klientów agencji, w tym głównie realizacje kampanii ATL i BTL, a także za wsparcie zespołu w działaniach new business. Jednocześnie powierzono jej komunikację wewnętrzną i zewnętrzną Walk Creative.
– Dołączenie Olgi do Walk Creative to przede wszystkim wzmocnienie kompetencji zespołu w prowadzeniu projektów 360 oraz wsparcie charaktetystycznej dla nas struktury stołowej. Jej wieloletnie doświadczenie w obszarze Public Relations oraz związana z tym umiejętność analizy potrzeb Klienta i proponowania nowych rozwiązań jest dla naszego zespołu olbrzymią wartością –komentuje Tomasz Dembiński, prezes Zarządu Walk Creative.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W Walk PR Olga Chełchowska realizowała działania na wszystkich etapach procesu Client Service. Odpowiadała za organizację pracy zespołu produktowego oraz realizację kompleksowych strategii PR dla marek takich jak: Nikon, Wedel, Hala Koszyki, Dilmah czy Paradyż. Była również odpowiedzialna za komunikację wprowadzenia na polski rynek pierwszego systemu carsharingowego – Traficar. Ponadto realizowała wszystkie etapy procesu pozyskiwania nowych Klientów. Wcześniej pracowała w agencjach MSL oraz Goahead.