Duetka Familijna to puszyste pianki oblane kruchą czekoladą w kombinacji z soczystą galaretką. Należą do sztandarowych słodyczy w portfolio marki Odra. Nowe, limitowane opakowanie zostało wprowadzone do sprzedaży na czas jesienno-zimowy. Wdrożeniu produktów towarzyszy kampania z influencerami oraz reklamy w magazynach kobiecych. Kampanii towarzyszy hasło „Modny Duet”, które wpisuje się w główną platformę marki – Najlepiej Razem.
Do współpracy zaproszono Nadię Długosz i Olę Nowak z kanału Beksy oraz Jana Dąbrowskiego (znanego nie tylko jako twórcę YouTube, ale także prowadzącego program The Voice Kids). Kultowe pianki z galaretką w zimowej wersji zaprezentowali na instagramowych profilach, m.in. Małgorzata Rozenek, Luka Trochonowicza i Justyna Nowak.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za całość aktywacji odpowiada agencja strategiczno-kreatywna COOLLECTIVE.