TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cała naprzód – kierunek Karaiby! Nowa promocja Captain Jack

Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.
O autorze
1 min czytania 2019-12-12

Po jesiennym launchu nowego wariantu smakowego Pirate Orange i inauguracji sezonu imprez akademickich, Captain Jack rusza z kolejną angażującą akcją dla miejskich piratów. Karnawałowa aktywacja rozpocznie się 27 grudnia 2019 i potrwa do 23 lutego 2020. Przez kolejnych osiem tygodni do zdobycia będą imprezowe wyjazdy na Karaiby – Kubę lub Dominikanę, Instaxy Mini oraz zestawy piw dla całej ekipy na karnawałowe domówki. Promocja obejmie oba warianty piwa – Captain Jack o smaku rumu oraz Captain Jack Pirate Orange o smaku rumu i pomarańczy.

– Czas, by po raz kolejny opuścić bezpieczny port i wyruszyć ku przygodzie. Przewodzić jej będzie nie kto inny jak Captain Jack! W tym roku znów zbiera załogę pełną ciekawych świata ludzi i rusza na imprezowy podbój karaibskich wysp. Kto z nas nie marzy o rajskich plażach, gdy w Polsce panuje zima? Zachęcamy do śledzenia naszego profilu na Facebooku i strony captainjackbeer.pl, gdzie szykujemy sporo karnawałowych niespodzianek! – mówi Izabela Ciupińska, brand manager marki.

W imprezowy świat Captain Jacka wprowadzi nas Suchar Codzienny, a do ekipy dołączą m.in. W.E.N.A. i Agatycze oraz Honorata Skarbek. Wszyscy podejmą wyzwania od Captain Jacka, a każde z nich przedstawi na swoim profilu społecznościowym nowe zadanie konkursowe.

Aktywacji towarzyszyć będzie zintegrowana kampania, która obejmie spot telewizyjny, billboardy, działania w digitalu i social mediach, PR oraz wyróżnialne materiały zapewniające widoczność w punktach sprzedaży. Za koncept kreatywny odpowiada Hand Made.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Naszą kolejną akcją udowadniamy, że sezon na imprezy z Captain Jack nigdy się nie kończy! Do współpracy zaprosiliśmy znanych, kolorowych twórców, którzy dobrze odnajdują się w roli miejskich piratów. Na pewno nie będzie nudno! – przyznaje Monika Frankiewicz, PR manager w Hand Made.

Za realizację spotu odpowiadają agencje Grandes Kochonos oraz Bardzo, za produkcję studio filmowe Dynamo, a za postprodukcję Platige Image. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się ZenithOptimedia Group. Promocję obsługuje Kropka Bordo, a aktywację w digitalu i komunikację PR prowadzi Hand Made. Billboardy zaprojektowała agencja Prism, a promocyjne butelki – Mango Design.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się