Jacek Kotarbiński przedstawia swoich kandydatów na marketingowe słowo roku 2019

Jacek Kotarbiński przedstawia swoich kandydatów na marketingowe słowo roku 2019

Które słowo można uznać za marketingowe słowo roku 2019? Swoimi propozycjami podzielił się Jacek Kotarbiński.

Rok 2019 powoli dobiega końca. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, jakie słowo wg branży marketingowej i Was, naszych czytelników można uznać za marketingowe słowo roku 2019.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Swoje propozycje przedstawia Jacek Kotarbiński, ekspert z zakresu marketingu i innowacji, Kotarbinski.com.

Brand purpose

To słówko marketingowe ubiegłego roku w USA, a do nas niektóre trendy i mody przychodzą z pewnym opóźnieniem. Istota brand purpose to paradygmat marki, który skierowany jest na łączenie wartości komercyjnych i społecznych. Budujemy biznes z poszanowaniem otoczenia i misją zmiany na lepsze. Jest swoistą, humanistyczną twarzą marki, której celem jest budowanie wartości.

Customer experience

Zaczynamy w końcu profesjonalnie dyskutować o doświadczeniu klientów, użytkowników. To jest ważne, ponieważ w opiniach międzynarodowych CMO, ten element jest kluczowy dla nadchodzącej drugiej dekady XXI wieku. Działania w zakresie CX dotyczą wszystkich punktów styku z klientami, w dziś bardzo szerokiej warstwie komunikacji.

Martech

Technologie w marketingu, czyli marketing technology. Dynamiczna, szybko rozwijająca się dziedzina, która w głównej mierze odpowiada za cyfryzację sektora marketingu, algorytmizację, wykorzystywanie AI w marketingu i rozwoju firm.

A jacy są Twoi kandydaci na marketingowe słowo roku 2019? Wypełnij poniższą ankietę i podaj swoje propozycje. Wyniki wraz z wytypowanym marketingowym słowem roku 2019 podamy po 1 stycznia 2020.

Dziękujemy!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij