Lowe Media wygrało przetarg na promocję w Azji Polskiej Organizacji Turystycznej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lowe Media wygrało przetarg na promocję w Azji Polskiej Organizacji Turystycznej

Lowe Media zaplanuje i zakupi media dla azjatyckiej promocji w Polskiej Organizacji Turystycznej. To wynik wygranego przez dom mediowy przetargu. Budżet kampanii wyniesie około 27 mln zł.

Działania promocyjne POT będą prowadzone głównie na terenie Chin, Japonii i Indii. Akcja również obejmie media w Polsce. W konkursie wzięły także udział domy mediowe: Arena, Media Group, Mediacap i BPN.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania będzie polegała na akcjach wizerunkowo-produktowych na rynkach chińskim, indyjskim, japońskim i polskim. W Indiach, Japonii i Chinach planowane medialne działania będą kierowane do operatorów rynku turystycznego, którzy organizują wyjazdy turystyczne i biznesowe. Na rynku chińskim Lowe Media również będzie promowało ofertę POT do odbiorców indywidualnych. W Polsce komunikacja skierowana będzie do branży turystycznej oraz administracji regionalnej. Oferta POT również ma trafić do mieszkających w Polsce Chińczyków. Kampania ma się zakończyć w czerwcu 2014 roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij