Zakończyła się 5. edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zakończyła się 5. edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”

Scenariusze lekcji, przewodnik dla nauczycieli, porady dla dzieci oraz cykl sesji pytań i odpowiedzi – zakończyła się kolejna edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. W tym roku jej ambasadorem został piłkarz Robert Lewandowski.

Cartoon Network w ramach kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” wraz z ambasadorem Robertem Lewandowskim propagował przyjacielskie postawy i życzliwość wśród najmłodszych. Wszystkie działania w ramach akcji koncentrowały się wokół przekonania, że każda osoba zasługuje na szacunek i poczucie bezpieczeństwa w swoim otoczeniu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Duże zainteresowanie piątą edycją „Bądź kumplem, nie dokuczaj” pokazuje, że realizowane w jej trakcie aktywności odpowiadają na potrzeby dzieci i nauczycieli. Jak wynika z badań SW Research przeprowadzonych w ramach kampanii, zjawisko dokuczania wciąż występuje na szeroką skalę. Wierzymy jednak, że podejmowane przez nas od pięciu lat działania mają wpływ na promowanie koleżeńskich zachowań. Cieszy nas to, że również w tym roku nauczyciele z całej Polski dzielili się z nami projektami, które powstały na zajęciach przeprowadzonych na podstawie materiałów merytorycznych przygotowanych w ramach akcji – podsumowuje Barbara Izowska, senior marketing & PR manager EE & Poland, WarnerMedia.

Partnerzy kampanii

Honorowy patronat nad kampanią objęli w tym roku: Ministerstwo Cyfryzacji i Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak. W gronie partnerów znaleźli się: Centrum Edukacji Obywatelskiej, Librus, Fundacja Orange, Lifetube, Nintu, Stor9, Zgoda FC i Varsovia. Patronami medialnymi zostały serwisy: WP.PL, Magazyn Kumpel, Victor Junior i EduNews.pl.

Promowanie życzliwości w szkołach

Bardzo ważnym elementem skierowanym do szkół były bezpłatne materiały merytoryczne umieszczone na stronie internetowej: scenariusze lekcji i poradnik. Do najważniejszych zagadnień proponowanych przez Centrum Edukacji Europejskiej, które przygotowało treści, należały: integracja grupy, budowanie zaufania i promowanie życzliwości. Komunikację z nauczycielami prowadzono poprzez współpracę z Librusem, Centrum Edukacji Obywatelskiej i serwisem EduNews.pl.

Na kanałach social media marki regularnie pojawiały się sesje Q&A z ambasadorem i wyzwania dla najmłodszych.  Za koncepcję kampanii odpowiada Cartoon Network. Spot został przygotowany przez Stor9. Działania PR i komunikację w mediach społecznościowych prowadziła agencja dotRelations.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij