Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Artur Maciorowski przedstawia swoich kandydatów na marketingowe słowo roku 2019

Artur Maciorowski przedstawia swoich kandydatów na marketingowe słowo roku 2019
Które słowo można uznać za marketingowe słowo roku 2019? Swoimi propozycjami podzielił się Artur Maciorowski.
O autorze
1 min czytania 2019-12-23

Rok 2019 powoli dobiega końca. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, jakie słowo wg branży marketingowej i Was, naszych czytelników można uznać za marketingowe słowo roku 2019.

Swoje propozycje przedstawia Artur Maciorowski, trener DIMAQ i założyciel firmy szkoleniowo-doradczej eCode.pl oraz redaktor prowadzący Magazynu Online Marketing

Martech – potencjalnie najbardziej niedoceniany obszar, który rozwija się „mega” dynamicznie. Coraz więcej narzędzi, coraz więcej aplikacji i systemów wspierających działania marketerów w obszarze digital. Co więcej – finansowane z budżetów marketingowych, a nie IT. Któż nie zna Brand24, SenitOne lub Sotrender w świecie social media? Albo Senuto czy SEMRush w świecie SEM? To tylko kilka przykładów, które składają się na cały rynek narzędzi marketingowych (Martech).

Programmatic (wraz z brand safety i viewability) – ze względu na skokowe wzrosty na rynku reklamy kupowanej w modelu zautomatyzowanym (RTB, private deale), ale jednocześnie i obawy o jakość tj. widoczność reklamy i obecność marki w mniej pożądanych kontekstach (np. erotyka, fake newsy, katastrofy, etc.)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Atrybucja – to hasło-klucz do skutecznej analityki w ramach komunikacji reklamowo-sprzedażowej. Wciąż gros analityków i e-marketerów szuka kluczowej odpowiedzi – w co inwestować i alokować budżety, by dowozić wyniki?

A jacy są Twoi kandydaci na marketingowe słowo roku 2019? Wypełnij poniższą ankietę i podaj swoje propozycje. Wyniki wraz z wytypowanym marketingowym słowem roku 2019 podamy po 1 stycznia 2020.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dziękujemy!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się