Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Koroniewska i Adamczyk królują na okładkach pism kobiecych

Joanna Koroniewska drugi kwartał z rzędu najczęściej pojawiała się na okładkach pism kobiecych.
O autorze
1 min czytania 2012-07-26

W okresie od kwietnia do czerwca 2012 roku aktorka znalazła się na 12 jedynkach prasy dla pań. Wyprzedziła Hannę Lis (10 okładek) oraz Halinkę Młynkową (7). Z okładek zniknął za to prawie zupełnie Maciej Dowbor, który od stycznia do marca br. gościł na pięciu pierwszych stronach, a w II kwartale pojawił się tylko raz, w kwietniu.  

Wykres 1. Liczba wystąpień poszczególnych osób na okładkach prasy kobiecej w podziale na miesiące. Wykres nie przedstawia wszystkich osób, które pojawiły się w analizowanym okresie na okładkach czasopism kobiecych. Zestawienie uwzględnia osoby, które pojawiły się co najmniej 5 razy od stycznia do czerwca 2012 r.

Na zainteresowaniu mediów zyskała również Magda Gessler (6 okładek). Jej medialność potwierdza także inne badanie „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, z którego wynika, że w okresie trzech miesięcy (marzec-maj br.) na temat Magdy Gessler odnotowano 1820 publikacji w prasie, internecie i RTV.

Top 5 najczęściej pojawiających się kobiet na okładkach od stycznia do czerwca 2012 r. tworzą: Joanna Koroniewska (24), Hanna Lis (14), Anna Mucha (11), Edyta Górniak (11) i Katarzyna Zielińska (10). Do najpopularniejszej piątki wśród mężczyzn należą: Piotr Adamczyk (10), Maciej Dowbor (6), Zbigniew Zamachowski (6), Łukasz Nowicki (4), Robert Janowski (4).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pełny raport: www.press-service.com.pl  

Słuchaj podcastu NowyMarketing