Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe logo Kopernika na 10-lecie

Najpierw zgubił kolory, a teraz odlatuje w przeszłość. Słynny wiatraczek Kopernika po 14 latach ustąpił miejsca nowemu logo – utrzymanemu w duchu minimalizmu, prostemu i nowoczesnemu.
O autorze
1 min czytania 2020-01-07

Wcześniejszy logotyp Kopernika (cztery strzałki skierowane „do środka”) doskonale zaspokajał potrzeby powstającej instytucji. Logo przykuwało uwagę i zapraszało do odwiedzenia nowego miejsca.

Z czasem działalność Kopernika stawała coraz szersza, coraz częściej zaczęła wykraczać poza mury budynku. Wystawy, warsztaty, zajęcia w laboratoriach czy pokazy w planetarium nadal są dla muzeum kluczowe, jednak instytucja realizuje także wiele projektów poza siedzibą. Nie jest już skupiona „do środka”. Zaprasza do siebie, ale także sama wychodzi „na zewnątrz”.

– Chcieliśmy, aby obecny sposób działania Kopernika znalazł wyraz także w logotypie. Szukając otwartego kształtu graficznego, najpojemniejszego znaczeniowo, dokonaliśmy dekonstrukcji starego logo. Pozostało z niego jedynie koło – figura idealna, kompletna, obecna w każdej dziedzinie nauki, bardzo pojemna. Koło. Okrąg. Kula. Okrągły otwór. Płaski. Wklęsły. Wypukły. Statyczny lub animowany. Dzięki obecności koła, logo nie zawsze musi wyglądać tak samo. Może się zmieniać w zależności od potrzeb, okoliczności wykorzystania logotypu i charakteru działań, którym aktualnie towarzyszy. Co będzie pojawiać się „w kole”? Zachęcamy, by to sprawdzać. Z pewnością wykorzystamy ten nowy potencjał i nie raz zaskoczymy – mówią przedstawiciele Centrum Nauki Kopernik.

Koncepcja nowego logo Kopernika została opracowana wewnątrz instytucji. Nad propozycjami pracowali etatowi graficy. Autorką przyjętego znaku jest Marta Podolska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj