Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Do bezdomnych zwierzaków trafią prezenty o wartości 218 971 zł

Ogromnym sukcesem zakończyła się druga edycja akcji #CharytatywnaChoinka przeprowadzanej przez Karmimy Psiaki – setki bezdomnych psiaków i kociaków z całej Polski otrzymały świąteczne podarki, a ich łączna wartość wyniosła aż 218 971,81 zł.
O autorze
1 min czytania 2020-01-07

#CharytatywnaChoinka została uroczyście zainaugurowana galą w Łazienkach Królewskich połączoną z koncertem charytatywnym Marcina Sójki i trwała do 27 grudnia.

Do akcji można było włączyć się online i offline. Dzięki specjalnemu mechanizmowi na stronie www.karmimypsiaki.pl/charytatywnachoinka internauci mogli wybrać psa lub kota, dla którego zrobią świąteczny prezent. Dodatkowo w firmach i instytucjach publicznych stanęły choinki przystrojone bombkami, w których zamknięte były kartki z potrzebami bezdomnych zwierzaków. Taką ozdobę można było zdjąć z choinki, zabrać do domu i przygotować prezent dla konkretnego psa lub kota.

Akcję wsparli m.in. Marcin Dorociński, Tu Okuniewska, Agnieszka Grzelak, Red Lipstick Monster, Sandra Gutkowska, Małgorzata Kożuchowska, Ewa Gawryluk, Tomek Urban, Reżyser Życia, Macademian Girl, Angelika Wątor, Marcin Sójka oraz twórcy bloga Podróże z Pazurem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Efekty akcji #CharytatywnaChoinka

Przez cały grudzień do schronisk zamówiono online 2 687 prezentów o wartości 146 101,17 zł. Bezdomne psiaki i kociaki otrzymają:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • niemal 5 ton karmy
  • 882 zabawki
  • 326 smaczków i suplementów
  • 184 koce i legowiska
  • 15 ubranek

    NowyMarketing logo
    Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
    Rozwijaj się

Akcji towarzyszyły zbiórki offlinowe i onlinowe, w wyniku których organizatorzy zebrali 41 870,35 zł na rzecz bezdomnych psiaków i kociaków.

Pomoc trafi do setek zwierzaków w całej Polsce. Podarki otrzymane od uczestników akcji #CharytatywnaChoinka dla niektórych z nich były najwspanialszym – i jedynym – prezentem w te święta.

Partnerami akcji #CharytatywnaChoinka są: Muzeum Łazienki Królewskie, Universal Music Polska, Tesco, Sataku, Sarigato, Belvedere Catering by Design, naTemat.pl, Grupa Iberion.