Niekonwencjonalny outdoor promujący serial „Dracula”, który przeraża, gdy zapada zmrok

Niekonwencjonalny outdoor promujący serial „Dracula”, który przeraża, gdy zapada zmrok

W związku z promocją serialu „Dracula”, który 1 stycznia br. miał swoją premierę na kanale BBC One, w przestrzeni miejskiej Londynu i Birmingham pojawiły się niekonwencjonalne billboardy – na pierwszy rzut oka wyglądają dość zwyczajnie, lecz gdy tylko zapadnie zmrok, odkrywają „całą prawdę”.

W świetle dziennym bowiem na billboardzie widnieje logo serialu „Dracula” oraz gdzieniegdzie wbite drewniane kołki, z pozoru znajdujące się w losowych miejscach. Gdy jednak zapadnie zmrok i zapalą się światła, wspomniana broń, która według wielu zabobonów może zabić wampira, zaczyna rzucać cienie na płótno, ostatecznie ujawniając sylwetkę demonicznej istoty. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pod billboardem natomiast umieszczono szklane pudełko z drewnianym kołkiem. Na skrzynce zaś widnieje napis „Stłucz, gdy tylko pojawią się wampiry”.

Za realizację odpowiada BBC Creative. 

PS

Tutaj sprawdzicie inne nietypowe outdoory.

PS2

Z cyklu niekonwencjonalnych billboardów – w październiku 2019 roku w przestrzeni miejskiej Toronto pojawiły się nietypowe reklamy, które imitowały płomienie wydobywające się z garnka.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij