W świetle dziennym bowiem na billboardzie widnieje logo serialu „Dracula” oraz gdzieniegdzie wbite drewniane kołki, z pozoru znajdujące się w losowych miejscach. Gdy jednak zapadnie zmrok i zapalą się światła, wspomniana broń, która według wielu zabobonów może zabić wampira, zaczyna rzucać cienie na płótno, ostatecznie ujawniając sylwetkę demonicznej istoty.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pod billboardem natomiast umieszczono szklane pudełko z drewnianym kołkiem. Na skrzynce zaś widnieje napis „Stłucz, gdy tylko pojawią się wampiry”.
Za realizację odpowiada BBC Creative.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Tutaj sprawdzicie inne nietypowe outdoory.
PS2
Z cyklu niekonwencjonalnych billboardów – w październiku 2019 roku w przestrzeni miejskiej Toronto pojawiły się nietypowe reklamy, które imitowały płomienie wydobywające się z garnka.