Jak pokazują badania, w Kanadzie gotowanie jest główną przyczyną pożarów wybuchających w mieszkaniach. W związku z tym władze miasta Toronto postanowiły w nietypowy sposób pokazać społeczeństwu tragiczne konsekwencje nieuważnego gotowania.
Zobacz również
W przestrzeni miejskiej kanadyjskiego miasta pojawiły się liczne reklamy outdoorowe, które imitowały płomienie wydobywające się z garnka. Ponadto, na wybranych tamtejszych serwisach informacyjnych, a także w mediach społecznościowych, umieszczone zostały też interaktywne reklamy, które „podpalały” wybrane elementy na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację odpowiadała agencja Publicis Canada.
PS
Pewien kanadyjski optyk wpadł na nietypowy sposób zareklamowania swojej marki – fasady okienne, znajdujące się nieopodal butiku, zostały przekształcone w okulary.
PS2
Popularna szkocka marka Hendrick’s Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji King’s Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach.
PS3
„Open, taste, recycle with us” – takie hasło znalazło się na billboardach marki Coca-Cola z dłonią, która wskazuje na coś palcem – a dokładniej na prawdziwy kosz do recyklingu odpadów, stojący obok nośników reklamowych.
PS4
Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych przykładów kampanii z wykorzystaniem billboardów.