Toronto przestrzega przed pożarami w mieszkaniach niekonwencjonalnymi reklamami

Toronto przestrzega przed pożarami w mieszkaniach niekonwencjonalnymi reklamami
W przestrzeni miejskiej Toronto pojawiły się niekonwencjonalne reklamy, które imitowały płomienie wydobywające się z garnka. W ten sposób władze miasta chciały zwrócić uwagę społeczeństwa na tragiczne konsekwencje wynikające z nieuważnego gotowania.
O autorze
1 min czytania 2019-10-24

Jak pokazują badania, w Kanadzie gotowanie jest główną przyczyną pożarów wybuchających w mieszkaniach. W związku z tym władze miasta Toronto postanowiły w nietypowy sposób pokazać społeczeństwu tragiczne konsekwencje nieuważnego gotowania.

W przestrzeni miejskiej kanadyjskiego miasta pojawiły się liczne reklamy outdoorowe, które imitowały płomienie wydobywające się z garnka. Ponadto, na wybranych tamtejszych serwisach informacyjnych, a także w mediach społecznościowych, umieszczone zostały też interaktywne reklamy, które „podpalały” wybrane elementy na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację odpowiadała agencja Publicis Canada.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Pewien kanadyjski optyk wpadł na nietypowy sposób zareklamowania swojej marki – fasady okienne, znajdujące się nieopodal butiku, zostały przekształcone w okulary.

PS2

Popularna szkocka marka Hendrick’s Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji King’s Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach.

PS3

„Open, taste, recycle with us” – takie hasło znalazło się na billboardach marki Coca-Cola z dłonią, która wskazuje na coś palcem – a dokładniej na prawdziwy kosz do recyklingu odpadów, stojący obok nośników reklamowych.

PS4

Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych przykładów kampanii z wykorzystaniem billboardów.