Jak pokazują badania, w Kanadzie gotowanie jest główną przyczyną pożarów wybuchających w mieszkaniach. W związku z tym władze miasta Toronto postanowiły w nietypowy sposób pokazać społeczeństwu tragiczne konsekwencje nieuważnego gotowania.
Zobacz również
W przestrzeni miejskiej kanadyjskiego miasta pojawiły się liczne reklamy outdoorowe, które imitowały płomienie wydobywające się z garnka. Ponadto, na wybranych tamtejszych serwisach informacyjnych, a także w mediach społecznościowych, umieszczone zostały też interaktywne reklamy, które „podpalały” wybrane elementy na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację odpowiadała agencja Publicis Canada.
PS
Pewien kanadyjski optyk wpadł na nietypowy sposób zareklamowania swojej marki – fasady okienne, znajdujące się nieopodal butiku, zostały przekształcone w okulary.
PS2
Popularna szkocka marka Hendrick’s Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji King’s Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach.
PS3
„Open, taste, recycle with us” – takie hasło znalazło się na billboardach marki Coca-Cola z dłonią, która wskazuje na coś palcem – a dokładniej na prawdziwy kosz do recyklingu odpadów, stojący obok nośników reklamowych.
PS4
Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych przykładów kampanii z wykorzystaniem billboardów.