Niestandardowe billboardy Coca-Coli dosłownie pokazują, jak segregować odpady

Niestandardowe billboardy Coca-Coli dosłownie pokazują, jak segregować odpady
„Open, taste, recycle with us” – takie hasło znalazło się na billboardach marki Coca-Cola z dłonią, która wskazuje na coś palcem – a dokładniej na prawdziwy kosz do recyklingu odpadów, stojący obok nośników reklamowych.
O autorze
1 min czytania 2019-06-04

Marka Coca-Cola w przeciągu ostatnich kilkunastu miesięcy podjęła się wielu działań mających na celu ochronę naszego środowiska. W pierwszej kolejności brand postanowił zająć się plastikowymi butelkami, w których przeważnie sprzedawany jest napój firmy. Zgodnie z inicjatywą „Świat bez odpadów” marka chce m.in. poddać recyklingowi taką samą liczbę opakowań, jaka trafia do konsumenta.

W celu zachęcenia swoich klientów do działania, Coca-Cola stworzyła serię billboardów, które mają za zadanie zwracać uwagę na recykling odpadów. Na czerwono-białych kreacjach umieszczono wizerunek dłoni z palcem wskazującym na kosze na śmieci stojące tuż obok billboardów. W ten sposób marka chciała mieć pewność, że klienci z łatwością znajdą odpowiednie pojemniki do odpadów, a jednocześnie zachęcić ich do recyklingu.

Za realizację odpowiada agencja Publicis Italy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach globalnej akcji #NeverSettle Coca-Cola we współpracy z Miastem Stołecznym Warszawa i Fundacją Nasza Ziemia ufunduje miastu 10 nowoczesnych automatów do oddawania opakowań szklanych, plastikowych i aluminiowych.

PS2

Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych przykładów kampanii z wykorzystaniem billboardów.