Walk PR zajmie się kompleksową obsługą marki Empik

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Walk PR zajmie się kompleksową obsługą marki Empik

Empik wybrał Walk PR do kompleksowej obsługi Public Relations i realizacji wybranych projektów specjalnych. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną marki Empik (salony, online, aplikacja). Współpraca rozpoczęła się w listopadzie ub. r.

Do stale rozszerzającego się portfolio klientów Walk PR dołączyła jedna z największych marek z branży kultury i rozrywki w Polsce – Empik. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksowe działania PR produktowego i korporacyjnego, doradztwo strategiczne, kontakt z mediami, współpracę z influencerami oraz obsługę PR wybranych akcji specjalnych, m.in. telewizyjnej gali Bestsellerów Empiku. Do jej zadań należą aktywności związane z działalnością stacjonarnych salonów Empik, platformy internetowej Empik.com, aplikacji Empik Go i księgarni internetowej Livro.pl. Za działania po stronie agencji odpowiada zespół brand PR zarządzany przez Kingę Muszytowską, PR group account directora.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij