Walk PR zajmie się kompleksową obsługą marki Empik

Empik wybrał Walk PR do kompleksowej obsługi Public Relations i realizacji wybranych projektów specjalnych. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną marki Empik (salony, online, aplikacja). Współpraca rozpoczęła się w listopadzie ub. r.
O autorze
0 min czytania 2020-01-07

Do stale rozszerzającego się portfolio klientów Walk PR dołączyła jedna z największych marek z branży kultury i rozrywki w Polsce – Empik. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksowe działania PR produktowego i korporacyjnego, doradztwo strategiczne, kontakt z mediami, współpracę z influencerami oraz obsługę PR wybranych akcji specjalnych, m.in. telewizyjnej gali Bestsellerów Empiku. Do jej zadań należą aktywności związane z działalnością stacjonarnych salonów Empik, platformy internetowej Empik.com, aplikacji Empik Go i księgarni internetowej Livro.pl. Za działania po stronie agencji odpowiada zespół brand PR zarządzany przez Kingę Muszytowską, PR group account directora.