Pasointeligencja: Free Now promuje jazdę w pasach bezpieczeństwa parodią teledysku rapera Maty

Pasointeligencja: Free Now promuje jazdę w pasach bezpieczeństwa parodią teledysku rapera Maty
Firma Free Now wystartowała z nową kampanią promującą jazdę w pasach bezpieczeństwa. W jej ramach stworzono teledysk zatytułowany „Pasointeligencja”, który jest parodią głośnego klipu 19-letniego rapera Maty.
O autorze
1 min czytania 2020-01-07

W grudniu 2019 roku głośno było o viralowym teledysku „Patointeligencja” autorstwa rapera Maty, który na YouTubie ma już prawie 2 mln wyświetleń. Utwór opowiadał o ciemnej stronie życia tzw. „bananowej” młodzieży z pewnego warszawskiego liceum. 

Teraz teledyskiem zainspirowali się twórcy najnowszej kampanii marki Free Now, która ma za zadanie promować jazdę w pasach bezpieczeństwa. W spocie pod hasłem „Pasointeligencja” wystąpili bowiem taksówkarze przewoźnika, którzy w nietypowy sposób zachęcają zwłaszcza młodych ludzi do zapinania pasów podczas jazdy samochodem. 

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Cut The Mustard, a za produkcję teledysku wyreżyserowanego przez Macieja Kwaśniewskiego, dom produkcyjny Graffiti Films.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dumnie prezentowane blizny i wyraźne ślady po pasach bezpieczeństwa to główny element kampanii społecznej, której inicjatorem jest nowozelandzka agencja rządowa do spraw transportu. Akcja ma za zadanie pokazać, że to właśnie pasom bezpieczeństwa nieraz zawdzięczamy życie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing