TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Do grona klientów Big Picture dołączyła sieć drogerii Super-Pharm

Agencja zajmie się doradztwem strategicznym oraz całościową obsługą firmy w obszarze public relations, w tym relacjami z mediami, obsługą biura prasowego oraz realizacją projektów specjalnych.
O autorze
1 min czytania 2020-01-10

Super-Pharm to istniejący w Polsce od 2018 roku koncept, który opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: drogerii, apteki i perfumerii w jednym miejscu. Niedawno marka poszerzyła swoje salony stacjonarne o kolejną część – Super-Pharm Optic, oferującą profesjonalne produkty i usługi optyczne, w tym kompleksowe badanie wzroku przez wykwalifikowanych optometrystów. 

Współpraca Big Picture i Super-Pharm rozpoczęła się w IV kwartale 2019 r., kiedy marka komunikowała wdrożenie nowej wersji programu lojalnościowego dla swoich konsumentów. Zainicjowany blisko dekadę temu Klub LifeStyle, jeden z pierwszych konsumenckich programów lojalnościowych w Polsce, w październiku zaskoczył klubowiczów nowymi funkcjonalnościami. Agencja Big Picture poprowadziła wtedy całość działań z zakresu komunikacji lifestylowej oraz korporacyjnej.

– Po latach pracy z liderami rynku zarówno farmaceutycznego, jak i beauty, łączymy pod jednym dachem szerokie kompetencje, dzięki którym jesteśmy wartościowym partnerem dla Super-Pharm. Klient tej skali, osadzony na tak licznych polach biznesu, potrzebuje agencji, która jest w stanie w jednym zespole zaoferować mu kompleksowe wsparcie – od PR produktowego, znajomości trendów i influencer relations, przez PR korporacyjny i kryzysowy, po public affairs – mówi Hanna Waśko, CEO Big Picture. 

W ramach umowy Big Picture będzie odpowiadać za pełen zakres działań komunikacyjnych, w tym opracowanie strategii komunikacji, media relations, kompleksowe prowadzenie biura prasowego, organizację konferencji prasowych i wysyłek kreatywnych oraz prowadzenie projektów specjalnych. Koordynacją działań po stronie agencji Big Picture zajmie się Aleksandra Kiljan, PR Consultant, która na co dzień odpowiada m.in. za projekty marek premium, w zespole lifestyle prowadzonym przez Kamilę Kończak. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj