TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Aplikację LifeStyle by Super-Pharm pobrało już ponad 100 tys. konsumentów

Aplikacja mobilna LifeStyle by Super-Pharm, dedykowana programowi lojalnościowemu Klubu LifeStyle drogerii Super-Pharm, spotkała się z niezwykłą aprobatą konsumentów. W zaledwie 9 tygodni od wprowadzenia nowych funkcjonalności, aplikację LifeStyle by Super-Pharm pobrało ponad 100 tysięcy osób.
O autorze
1 min czytania 2020-01-10

Możliwości jakie uzyskali użytkownicy dzięki nowej wersji musiały sprostać ich oczekiwaniom. To jednak nie koniec rozwoju, Super-Pharm zapowiada, że w 2020 roku planuje wprowadzić szereg kolejnych usprawnień.

Rozbudowana aplikacja mobilna LifeStyle by Super-Pharm pełni dzisiaj rolę wirtualnej karty członkowskiej programu LifeStyle. Dzięki temu użytkownicy nowej wersji aplikacji zyskali wiele praktycznych funkcjonalności, np. klubowicze, którzy zostawili kartę w domu nie muszą każdorazowo podawać swojego numeru telefonu podczas zakupów w Super-Pharm. Poza tym usprawnieniem posiadanie aplikacji umożliwia wcześniejszy dostęp do szczegółów promocji przygotowanych na Dni LifeStyle, w których produkty cieszące się szczególną popularnością są dostępne w atrakcyjnych cenach oraz ofert specjalnych dedykowanych wyłącznie klubowiczom i dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb.

Przy pomocy aplikacji LifeStyle by Super-Pharm można również sprawdzić historię swoich zakupów, w każdej chwili zweryfikować liczbę uzbieranych punktów i zdecydować o sposobie ich wykorzystania, czyli wymienić na Super-Nagrody lub przekazać na wsparcie jednej z trzech dostępnych fundacji charytatywnych. Użytkownicy mogą też przejrzeć elektroniczną wersję gazetki Super-Pharm oraz zapoznać się z listą adresów stacjonarnych salonów Super-Pharm i sprawdzić, do której z nich mają najbliżej.

W 2020 roku aplikacja LifeStyle by Super-Pharm wejdzie na kolejny poziom zaawansowania, a do wachlarza funkcji przez nią proponowanych dołączą nowe usprawnienia, np. w najbliższym czasie Super-Pharm planuje połączenie aplikacji ze sklepem e-commerce, tym samym dając możliwość użytkownikom robienia zakupów na stronie internetowej Superpharm.pl z poziomu aplikacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W tym roku planujemy przede wszystkim zbliżyć naszą aplikację do sklepu internetowego Super-Pharm i z poziomu telefonów komórkowych umożliwić klientom wyszukiwanie produktów, tworzenie list zakupów, wish-list i nareszcie – zamawianie produktów przez aplikację. Nasze aspiracje sięgają jeszcze szerzej i obejmują dodatkowo rozszerzenie katalogu Super-Nagród otrzymywanych za zebrane punkty, zwiększenie liczby ofert dedykowanych klubowiczom, a także wprowadzenie nowych formatów reklamowych, w tym video. Mamy nadzieję, że nowe zmiany usatysfakcjonują użytkowników aplikacji i zachęcą kolejne osoby do dołączenia do naszego programu LifeStyle. – mówi Remigiusz Chrzanowski, członek zarządu Super-Pharm, odpowiedzialny za dział Digital.

Słuchaj podcastu NowyMarketing