Kreatywne Babki – BLOGmedia dla Olympus i Dr. Oetker

Ruszyła kampania dla marek Olympus i Dr. Oetker przygotowana przez BLOGmedia.
O autorze
0 min czytania 2013-10-25

Obejmuje ona koncepcję i przeprowadzenie konkursu kulinarnego dla blogerów pod nazwą „Kreatywne babki”, działania display na blogach kulinarnych sieci BLOGmedia, mailing do blogerów oraz stworzenie serwisu internetowego www.konkurs.olympus.pl.

Główna nagroda w konkursie to udział w mikołajkowych warsztatach fotograficzno-kulinarnych organizowanych przez Olympus i Dr. Oetker, a prowadzonych przez Kingę Paruzel, finalistkę I edycji MasterChef Polska. Zwycięzcy zdobędą praktyczne umiejętności fotografowania wypieczonych i udekorowanych kulinarnych dzieł sztuki.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj