Poradnik rodzica w sewisie Onet od marki Nivea Baby

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Poradnik rodzica w sewisie Onet od marki Nivea Baby

NIVEA Polska Sp. z o.o. rozpoczęła niestandardowe działania dla marki NIVEA Baby. Ich zadanie to wspieranie i edukacja przyszłych rodziców w zakresie pielęgnacji niemowląt.

Partnerem jest Onet.pl, w którego domenie znajduje się dedykowana sekcja specjalna: poradnikrodzica.onet.pl/. Współorganizatorem akcji jest wieloletni partner NIVEA – Instytut Matki i Dziecka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja jest częścią szerszej platformy komunikacji, która obejmuje oprócz klasycznej obecności w prasie i Internecie, także media społecznościowe, kanały własne NIVEA oraz aktywności BTL.

Za strategię i koordynację całości działań odpowiadają Joanna Stoińska - Brand Manager NIVEA Baby oraz dom mediowy MEC. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij