Polska marka Dayshift przekazuje 10% kwoty ze sprzedaży każdej sztuki na pomoc zwierzętom w Australii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polska marka Dayshift przekazuje 10%  kwoty ze sprzedaży każdej sztuki na pomoc zwierzętom w Australii

Polska marka modowa DayShift aktywnie przyłączyła się do zbiórki na rzecz organizacji WWF. W poście na Instagramie marka poinformowała o przekazaniu 10% kwoty z każdej sprzedanej sztuki odzieży.

Choć pożary w Australii pojawiają się cyklicznie, nigdy nie przybrały na sile tak, jak obecnie. Na alarm biją przede wszystkim mieszkańcy kraju kangurów – to nowe zjawisko, a skala zniszczeń jest największa w historii. 25-milionowy kraj, położony na drugim krańcu świata potrzebuje pomocy. Na szczęście, świat nie pozostaje obojętny.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do akcji wkroczyły największe gwiazdy Hollywood. O zbiórkę na pomoc Australii apelował między innymi Leonardo DiCaprio, który od lat aktywnie wspiera działania na rzecz walki z ociepleniem klimatu. W tyle nie pozostały też inni, światowej sławy celebryci, tacy jak Selena Gomez, która – w ramach wsparcia – przekazała 5 milionów dolarów. „Climat change is real” – tym wpisem do przeszło 155 milionów fanów na Instagramie zaapelowała Kim Kardashian West.

Tragiczne wydarzenia w Australii poruszyły również przedstawicieli polskiego showbiznesu. Jedną z najaktywniejszych osób, która wykorzystuje media społecznościowe, jest dziennikarka Karolina Korwin Piotrowska. Poruszające wpisy opublikowały również Małgorzata Rozenek-Majdan czy Edyta Górniak, a Fundacja Unicorn, prowadzona przez popularną parę influencerów – Deynn oraz Daniela Majewskiego – zebrała już przeszło pół miliona złotych.

O pomoc zaapelowała także polska marka modowa DayShift, która jako pierwsza aktywnie przyłączyła się do zbiórki na rzecz organizacji WWF. W poście na Instagramie marka poinformowała o przekazaniu 10% kwoty z każdej sprzedanej sztuki odzieży. Akcja rozpoczęła się 10 stycznia, a kończy 24 stycznia br. Katowicki brand od początku istnienia stawia na zrównoważoną i etyczną modę, wykorzystując tkaniny przyjazne środowisku i działając w duchu zero waste.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij