Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

EkoWoman – Ada Fijał, Grażyna Wolszczak, Paweł Deląg nawołują do walki o ochronę środowiska

EkoWoman – Ada Fijał, Grażyna Wolszczak, Paweł Deląg nawołują do walki o ochronę środowiska
Ruszyła akcja pod hasłem „EkoWoman”, w ramach której znani polscy artyści zjednoczyli siły i wystąpili w teledysku przedstawiającym postapokaliptyczną wizję Warszawy, by zwiększać świadomość o zmianach klimatycznych i nawoływać do bycia eko.
O autorze
1 min czytania 2020-01-13

Współczesny świat pogrążony jest w konsumpcji. Tymczasem rzeki wysychają, do mórz i oceanów trafiają biogeny działające destrukcyjnie na środowisko. Zalewa nas fala plastiku, smogu, topnieją lodowce, a ludzkość zdaje się bagatelizować te zagrożenia. Projekt EkoWoman, ma zwrócić uwagę odbiorców na to, co czeka naszą planetę, jeśli nie zaczniemy dbać o ekologię. 

EkoWoman to postać superbohaterki, w którą wcieliła się Ada Fijał. Inspiracją do stworzenia ekologicznego manifestu była baśń napisana przez znanego warszawskiego dramatopisarza – Michała Walczaka, w której również pojawia się postać współczesnej superbohaterki. Artystka, która jest również pomysłodawcą projektu, postanowiła zwrócić uwagę swoich fanów na zagrożenia przyszłości, jakie niesie za sobą bezrefleksyjne życie i brak zrozumienia dla procesów, których jesteśmy częścią, niezależnie w jakiej części Ziemi żyjemy. 

– Lekcje jak segregować śmieci, wyłączać światło gdy jest niepotrzebnie zapalone, czy zakręcać wodę w trakcie mycia zębów, powinniśmy mieć już dawno zaliczone na „sześć” i w wpisane w codzienną rutynę. Przed nami czas, świadomych wyrzeczeń i zmian które wprowadzić mogą tylko rządzący tym światem, a skoro my ich wybieramy to dajmy im siłę do ich wprowadzania. Tu nie ma alternatywy. To też nie problem odległych pokoleń tylko nasz i naszych dzieci. Tropikalne noce w Polsce to nie powód do radości. Wzrost skrajnych, gwałtownych zjawisk pogodowych na całym świecie to nie wymysł, to się dzieje na naszych oczach. Ale żeby zdążyć przerwać tę spiralę nie możemy mieć ich zamkniętych. Otwórzmy oczy!” – mówi Ada Fijał.

Autorem tekstu do utworu JUTRO jest Michał Walczak, a za stronę muzyczną odpowiada Andrzej Izdebski. Singiel – wraz z oficjalnym klipem – jest już dostępny na YouTubie. Teledysk ma wywołać u odbiorców refleksje dotyczące ich codziennych nawyków i w efekcie przyczynić się do ich zmiany.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wideoklip do utworu współtworzyło polskie studio postprodukcyjne Platige Image. Za scenariusz i reżyserię odpowiada Hubert Patynowski, uznany już twórca młodego pokolenia, zwycięzca Konkursu Młodego Kina na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Autorem zdjęć jest Hasenien Dousery. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

2019 rok niewątpliwie przebiegał pod hasłem ekologii. Nic więc dziwnego, że wiele popularnych marek wprowadziło w ostatnich miesiącach wiele ciekawych rozwiązań, które mają za zadanie przyczynić się do poprawy naszego środowiska. Przedstawiamy te najciekawsze.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się