Piotr Morkowski wykupuje dotychczasowego inwestora Brand New Galaxy

Po doskonałym zamknięciu 2019 roku i licznych sukcesach, nowy rok holding Brand New Galaxy zaczyna od ogłoszenia zmian w akcjonariacie i strukturze inwestycyjnej spółki.
O autorze
1 min czytania 2020-01-13

Dotychczasowy główny inwestor – Nomad Fund, który zainwestował w BNG zaraz po jej starcie w 2017 roku, został w całości wykupiony przez aktualnych inwestorów oraz Piotra Morkowskiego. Jednocześnie Piotr Morkowski dołącza do rady nadzorczej Brand New Galaxy.

– Jestem pod wielkim wrażeniem osiągnięć Brand New Galaxy i dokonań wspaniałych ludzi, którzy tworzą tę prawdziwie globalną i wyjątkową firmę, wyrastającą ponad standardy biznesowe i komunikacyjne, charakterystyczne dla tej geografii. Jestem przekonany, że inwestycja w rozwój platformy holdingowej Brand New Galaxy przyniesie doskonałe rezultaty, pozwalając przyspieszyć i wesprzeć ambitne plany rozwojowe spółki. Cieszę się również, że będę miał ponownie okazję pracować z wieloma wybitnymi Talentami, z którymi miałem już przyjemność działać przy wcześniejszych projektach – komentuje Piotr Morkowski, inwestor, szef Rady Nadzorczej Brand New Galaxy.

– 2019 był dla nas bardzo dobry: wzmocniliśmy zespół, poszerzyliśmy strukturę i portfolio spółek, przekraczając jednocześnie planowane parametry przychodowe. Utrzymanie dynamicznego tempa wzrostu i realizacja kolejnych ambitnych planów wymaga przede wszystkich doskonałych partnerów – i chodzi tu zarówno o kompetencje, jak i możliwości kapitałowe. Liczymy, że na doświadczenie naszych inwestorów w skalowaniu przedsięwzięć pomoże nam w rozwoju geograficznym, kompetencyjnym i pozwoli w ciągu najbliższego czasu znów pozytywnie zaskoczyć rynek. Chciałbym też skorzystać z okazji, żeby podziękować Nomad Fund za zaufanie i inwestycję w pierwszej rundzie finansowania – dodaje Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy.

Zarząd spółki wraz z radą nadzorczą pracują nad szczegółowym planem rozwoju, który będzie sfinalizowany i ogłoszony do końca pierwszego kwartału 2020. Wstępne założenia zakładają agresywną ekspansję poprzez rozwój międzynarodowy i budowę nowych centrów kompetencji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Przemek Chudkiewicz

Słuchaj podcastu NowyMarketing