Nie daj się hejterom! Pokaż się w konkursie Innovation 2020

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nie daj się hejterom! Pokaż się w konkursie Innovation 2020

Jeśli Twoje projekty wykraczają poza znane i stosowane dotychczas rozwiązania, jeśli tworzysz kampanie reklamowe z zaskakującym insightem, albo udoskonalasz swój produkt lub usługę wdrażając nowe pomysły – nie przegap zgłoszeń do Innovation 2020!

Konkurs skierowany jest do biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Zgłoszenia właśnie ruszyły, a pierwszy termin zgłoszeń mija 2 lutego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Uczestnicy mają do wyboru trzy kategorie:

  • Innowacyjny Biznes – gdzie jury konkursowe docenia rozwiązania wykraczające poza znane i stosowane dotychczas modele biznesowe oraz modele sprzedażowe, ciekawe pomysły na produkt lub usługę, nowoczesny branding oraz działania z zakresu CSR.
  • Innowacyjne Media – w której można zgłosić pracę w podkategoriach aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe oraz smart use of data.
  • Innowacyjne Doświadczenie – nagradzająca działania dotyczące zaskakującego contentu, eventu, consumer experience/user experience oraz touchpointu.

Jury konkursu Innovation, w tym roku pod przewodnictwem Aliny Prawdzik (managing partner central eastern europe and head of proptech investments w Innogy Innovation Hub), docenia idee i pomysły, które zmieniają lub mają szansę zmienić świat globalnie, jak i wpływają na lokalną rzeczywistość. Obok dużych, międzynarodowych koncernów konkurs nagradza małe przedsiębiorstwa, w tym startupy, a także działania społeczne – tworząc tym samym zestawienie najciekawszych projektów realizowanych w danym roku na polskim rynku.

To już szósta edycja konkursu Innovation, który z każdą kolejną odsłoną budzi coraz większe zainteresowanie, co rok ustanawiając rekordową liczbę zgłoszeń. Nagrodzeni w konkursie otrzymują statuetkę – oddaną za każdym razem w ręce innego, niezwykłego artysty. Do tej pory nagrodę w konkursie tworzyli między innymi Gosia Baczyńska, studio Rygalik czy kolektyw panGenerator. W tegorocznej edycji do współpracy została zaproszona Maja Ganszyniec – artystka projektująca dla marki IKEA, nazywana ikoną polskiego designu. Za kampanię tegorocznego konkursu Innovation, opartą na tematyce hejtu i porażki, odpowiada Twin.digital collective.

Zgłoszenia prac można dokonać maksymalnie do 28 lutego br. Pierwszy termin zgłoszeń mija 2 lutego. Obrady jury odbywają się w marcu oraz w kwietniu. Nominowanych w konkursie poznamy 9 kwietnia, a uroczysta gala rozdania nagród Innovation odbędzie się 27 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie.

Więcej informacji o konkursie Innovation 2020 znajdziecie na stronie www.innovation.sar.org.pl.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Twin.digital collective, Spark Foundry
Media: NowyMarketing, My Company, Brief, Marketer +

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij