1 lipca 2020 r. AstraOne.io przeszła rebranding i obecnie spółka działa pod nazwą Vox.
W kampanii promującej pakiet Extra+ wykorzystano AstraOne najnowszą technologię In-Image Ads, której mechanizm umożliwia emisję reklam na zdjęciach. Kampania była prowadzona przy współpracy z domem mediowym Havas Media który prowadzi działania mediowe marki CANAL+. Najnowsze rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję dało CANAL+ możliwość dopasowania treści fotografii do danego przekazu reklamowego.
Zobacz również
Prowadzona kampania jest skierowana do użytkowników zainteresowanych następującymi zakresami tematycznymi online: Kobieta, Mężczyzna, Technologia, Telewizja, Parenting. Kampania była realizowana w formacie mobile, jak i desktop. CTR wynosił 0,6 proc. Działania realizowane były w m.in. w takich serwisach jak: SpidersWeb.pl, Podroze.pl, Kobieta.pl, Mamadu.pl, Glamour.pl.
Mechanizm działania AstraOne umożliwia zamieszczanie kreacji w formie dynamicznych bannerów na zdjęciach redakcyjnych. Główną zaletą rozwiązania jest bardzo precyzyjne targetowanie grupy docelowej odbiorców oraz dopasowywanie treści kreacji do niej. Algorytm sterujący systemem bazuje na sztucznej inteligencji oraz technologii picture recognition, co w konsekwencji oznacza optymalizację kosztową oraz w pełni efektywne wykorzystanie budżetów reklamowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Kampania cieszy się ogromnym zainteresowaniem użytkowników. Jak pokazują statystyki – współczynniki kliknięć są kilkukrotnie większe od rynkowych co dowodzi, że nowy format się sprawdza. Do skorzystania z technologii AstraOne zachęciła nas funkcjonalność bazująca na algorytmie, który jest w stanie bardzo dobrze dobrać zdjęcie do motywu przewodniego prowadzonej kampanii – mówi Paweł Kawecki, marketing communication director w Platforma CANAL+.
AstraOne jest od września dostępna dla polskich reklamodawców. Rozwiązanie obecne jest od kilku miesięcy na europejskich rynkach reklamowych. Spółka AstraOne zrealizowała za pomocą swojej technologii In-Image kampanie reklamowe dla takich marek jak: Nike, KIA, Samsung, Volkswagen, Adidas, Volvo, Sony Pictures, Huawei, Fujifilm, Swatch, Subaru czy Gorenje.
AstraOne.io wykorzystuje autorską technologię „picture recognition” i oferuję nowy format reklamowy In-Image Ads. Na ten moment algorytm umożliwia rozpoznawanie ponad 5000 różnych obiektów na zdjęciach redakcyjnych między innymi takich jak: konkretne brandy i celebryci, emocje, logotypy oraz sytuacje. Dzięki tej technologii nasze kampanie są realizowane z całkowicie nowym targetowaniem kontekstowym – mówi Dmitriy Shevchenko, CEO AstraOne Poland.
Więcej informacji na temat projektu można uzyskać na specjalnej stronie internetowej: www.AstraOne.io