Bakoma inwestuje w poszerzenie marki jogurtów Bio

Bakoma rozwija markę Bio wspierając działaniami komunikacji marketingowej kolejne nowości w ofercie – jogurt Grecki Bio, Śmietana Bio i Jogurt Bio Naturalny w dużym kubku.
O autorze
1 min czytania 2020-01-20

Inwestycje Bakomy w markę Bio wynikają z rosnącej wśród konsumentów świadomości pochodzenia produktów spożywczych. Jej debiut na polskim rynku miał miejsce w 2016 r. i od tego momentu jest systematycznie rozszerzana.

– W strategii produktu oraz działaniach komunikacyjnych wykorzystujemy rosnące zainteresowanie polskich konsumentów nieprzetworzonymi składnikami, które kojarzą się z naturą i zdrowiem – twierdzi Tadeusz Malinowski, marketing manager w Bakomie.

Marketer chce konsekwentnie podkreślać autentyczność w każdym elemencie komunikacji marketingowej.  Nie dotyczy to tylko kreacji, ale również minimalistycznego projektu opakowania, utrzymanego w białej tonacji, odzwierciedlającego ideę clean label i definicję „prostego składu” produktu. Wszystkie składniki produktów sygnowanych marką Bio pochodzą z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych. 

Jogurt Grecki Bio i Śmietana Bio 18 proc. zadebiutowały na rynku w sierpniu 2019 r. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem „To proste, to BIO“. Za strategię i kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Upside. W styczniu br. Rozpoczęła się emisja spotu wspierającego sprzedaż nowości produktowych. Ich emisję zaplanowano w telewizji i internecie (formaty 30- i 15-sekundowe). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Słuchaj podcastu NowyMarketing