Clear Channel Poland wspiera kampanię edukacyjną #NoBeautyInPlastic na rzecz walki z jednorazowym wykorzystywaniem plastiku

Clear Channel aktywnie angażuje się w projekty na rzecz zrównoważonego rozwoju i ekologii. Kampania #NoBeautyInPlastic to piękne i sugestywne zdjęcia autorstwa Daniela Petryczkiewicza, które przykuwają uwagę i prowokują do refleksji oraz działania.
O autorze
1 min czytania 2020-01-21

Daniel Petryczkiewicz, autor projektu #NoBeautyInPlastic zwraca uwagę – za pomocą prowokujących fotografii – na fakt wciąż rosnącego zużycia jednorazowego plastiku.

W rocznym projekcie fotograficznym wzięło udział 15 utalentowanych artystów-sportowców – tancerzy, akrobatów, joginka, pływaczki synchroniczne, baletnica, kitesurferka, tancerka pole-dance. W ramach Projektu odbyło się 9 sesji a zdjęcia powstawały na Warszawskich wieżowcach, w powietrzu, pod wodą i na Bulwarach Wiślanych. Warszawa jest ważną częścią tego projektu. Artyści występowali w specjalnych stylizacjach, które miały na celu prowokację i zwrócenie uwagi na plastikowy problem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#NoBeautyInPlastic – informacja o projekcie

Żyjemy w świecie, w którym efekt motyla to nie filmowa fikcja tylko rzeczywistość. Mamy do czynienia z globalizacją – niestety, jest to globalizacja śmieci. Plastikowa słomka z baru w Warszawie z łatwością trafi na rajską plażę na Bali. Plastikowy kubek po kawie z Nowego Jorku wyląduje na Lazurowym Wybrzeżu. Plastikowa jednorazówka z Tesco zawędruje na najwyższą Górę świata albo wyciągną ją z dna Oceanu. Ziemia nie jest w stanie już absorbować produkowanych ilości plastiku, które duszą zwierzęta w morzach, który spada w postaci mikrocząsteczek razem z deszczem a nawet został znaleziony w lodach i śniegach Arktyki. Nie możemy zachowywać się jakby nic się nie działo! Nie możemy dalej bezrefleksyjnie i z nonszalancją brać kolejnej jednorazówki w sklepie, owoców zawijanych w folię albo kolejnej zgrzewki butelkowanej mineralnej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się