Mona Kinal chief marketing officerem Empiku

Mona Kinal dołącza do Empiku jako chief marketing officer, obejmując zespoły Brandu i Komunikacji, PR & Eventów oraz Trade Marketingu. Odpowiadać będzie m.in. za szeroko pojęte zarządzanie marką, komunikację marketingową 360 stopni, w tym działania ATL, BTL, PR, CSR.
O autorze
1 min czytania 2020-01-23

– Empik rozwija się niesamowicie szybko i wielokierunkowo – biznesowo oraz jako organizacja. Dlatego nieustannie poszukujemy twórczych liderów, jak i talentów do naszego dynamicznego zespołu. Mona Kinal wniesie do Empiku nie tylko szerokie doświadczenie w obszarze brand management, czy komunikacji, ale także unikalną perspektywę, nowe pomysły, kreatywność oraz wyjątkową energię – mówi Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik.

Swoje ponad 17-letnie doświadczenie Mona Kinal zdobywała m.in. jako global marketing director / CMO w firmie OTCF SA (właściciel marki 4F), global marketing director / CMO w Kazar Group, jak również w globalnych koncernach: Viacom International Media Networks na ponad 110 rynkach w regionie Emerging Markets, Discovery Networks Europe w regionie Europy Centralnej, jak również w regionie CEE w ramach sieciowej agencji MMD.

– Cieszę się, że dołączam do dynamicznie rosnącej firmy, opartej na mocnej kulturze organizacji, z jasną strategią rozwoju i silnym leadership. Wierzę, że moja wiedza i dotychczasowe doświadczenie przyczynią się do dalszego wzmocnienia pozycji biznesowej Empiku, jak i wizerunku samej marki – mówi Mona Kinal, CMO Empik.

Mona Kinal to Magister Politologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Magister Psychologii Klinicznej SWPS. Ukończyła również Seksuologię kliniczną na SWPS, a także studiowała na University of Nijmegen w Holandii oraz Central Saint Martins w Londynie. Ukończyła szereg międzynarodowych kursów w obszarze zarządzania, przywództwa, komunikacji, czy rozwiązywania konfliktów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj