BBDO Warszawa dla marki Jogobella na Bałkanach i Węgrzech

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BBDO Warszawa dla marki Jogobella na Bałkanach i Węgrzech

BBDO Warszawa współpracuje z firmą Zott na Węgrzech i w krajach bałkańskich (Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Słowenia, Macedonia, Albania, Kosowo). W styczniu i w lutym ruszają skierowane na te rynki kampanie telewizyjne marki Jogobella.

Agencja stworzyła koncept „The book of joy” promujący jogurty bez dodatku cukru. Idea jest bardzo prosta – kampania promuje czerpanie prawdziwej radości i szczęścia z życia, pokazując, sytuacje, w których robimy to co lubimy, z osobami, które kochamy. Chcemy, by takie chwile trwały w nieskończoność, a dzięki spełnieniu, nie potrzebujemy ich dodatkowo osładzać.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

BBDO Warszawa przygotowała także adaptacje spotu na rynki docelowe: Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Słowenia, Macedonia, Albania, Kosowo.

BBDO Warszawa jest częścią BBDO Worldwide, jednej z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. Minione dwa lata to dla BBDO Warszawa czas restrukturyzacji i strategicznych zmian. Agencja zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc w 2018 r. BBDO Molecular – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów z Polski oraz dla całej sieci BBDO Worldwide.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij