TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

BBDO Warszawa dla marki Jogobella na Bałkanach i Węgrzech

BBDO Warszawa współpracuje z firmą Zott na Węgrzech i w krajach bałkańskich (Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Słowenia, Macedonia, Albania, Kosowo). W styczniu i w lutym ruszają skierowane na te rynki kampanie telewizyjne marki Jogobella.
O autorze
1 min czytania 2020-01-23

Agencja stworzyła koncept „The book of joy” promujący jogurty bez dodatku cukru. Idea jest bardzo prosta – kampania promuje czerpanie prawdziwej radości i szczęścia z życia, pokazując, sytuacje, w których robimy to co lubimy, z osobami, które kochamy. Chcemy, by takie chwile trwały w nieskończoność, a dzięki spełnieniu, nie potrzebujemy ich dodatkowo osładzać.

BBDO Warszawa przygotowała także adaptacje spotu na rynki docelowe: Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Słowenia, Macedonia, Albania, Kosowo.

BBDO Warszawa jest częścią BBDO Worldwide, jednej z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. Minione dwa lata to dla BBDO Warszawa czas restrukturyzacji i strategicznych zmian. Agencja zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc w 2018 r. BBDO Molecular – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów z Polski oraz dla całej sieci BBDO Worldwide.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj