Marketingowe podcasty (cz. 1): Kardyś & Foszer

Marketingowe podcasty (cz. 1): Kardyś & Foszer

Podcasty stają się coraz popularniejszym źródłem wiedzy i informacji. Których polskich podcastów marketingowych warto słuchać? Przedstawiamy nasze propozycje.

Pozostałe części cyklu Marketingowe podcasty możesz przeczytać tu >

Kardyś & Foszer

W ubiegłym roku ze swoim podcastem wystartowali Wojtek Kardyś i Bartłomiej Foszer. Do swojego programu zapraszają ekspertów z branży digitalowej, twórców internetowych oraz przedsiębiorców, a tematy rozmów związane są z szeroko pojętym marketingiem i biznesem.

– Chcemy, by to była przestrzeń dla wszystkich – zarówno tych, co zaczynają z marketingiem i biznesem, jak i dla starych wyjadaczy, którzy chcą być na bieżąco. Uznaliśmy, że obecnie brakuje miejsca, w którym szersza publika miałaby dostęp do wiedzy z zakresu marketingu. Świat ten bardzo szybko się zmienia i wiemy, że ciężko za tymi zmianami nadążyć zarówno marketerom, jak i przedstawicielom biznesu. Chcemy, aby nasze rozmowy pomagały być wszystkim na bieżąco –mówi Wojtek Kardyś.

Wideo-podcast dostepny jest na YouTubie, a w formie audio program można usłyszeć na platformach podcastowych: Spotify, iTunes, Google Podcasts.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij