Impreza dookoła świata – Opcom dla marki Crunchips

W ramach umowy o stałej współpracy marketingowej, agencja reklamowa Opcom przygotowała akcję promocyjną „Impreza dookoła świata” dla marki Crunchips.
O autorze
0 min czytania 2013-10-31

„Impreza dokoła świata” to konkurs, w którym nagrodą główną jest wyjazd do Indii i Meksyku dla zwycięzcy i 3 jego przyjaciół.

W ramach konkursu agencja przygotowała: koncept kreatywny, mechanizm konkursu, KV, kreacje kampanii w internecie oraz stronę www (crunchips.pl).

Po stronie agencji, za projekt odpowiadają: Piotrek Młynek (COMMUNICATIONS STRATEGIST), Maciej Witalis (ACCOUNT EXECUTIVE), Damian Olesko (SENIOR GRAPHIC DESIGNER), Leszek Łuczyn(CREATIVE DIRECTOR). Ze strony Klienta projekt koordynują Katarzyna Strzelecka (Junior Brand Manager) i Katarzyna Halwa (Senior Brand Manager).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing