Impreza dookoła świata - Opcom dla marki Crunchips

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Impreza dookoła świata - Opcom dla marki Crunchips

W ramach umowy o stałej współpracy marketingowej, agencja reklamowa Opcom przygotowała akcję promocyjną „Impreza dookoła świata” dla marki Crunchips.

„Impreza dokoła świata” to konkurs, w którym nagrodą główną jest wyjazd do Indii i Meksyku dla zwycięzcy i 3 jego przyjaciół.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach konkursu agencja przygotowała: koncept kreatywny, mechanizm konkursu, KV, kreacje kampanii w internecie oraz stronę www (crunchips.pl).

Po stronie agencji, za projekt odpowiadają: Piotrek Młynek (COMMUNICATIONS STRATEGIST), Maciej Witalis (ACCOUNT EXECUTIVE), Damian Olesko (SENIOR GRAPHIC DESIGNER), Leszek Łuczyn(CREATIVE DIRECTOR). Ze strony Klienta projekt koordynują Katarzyna Strzelecka (Junior Brand Manager) i Katarzyna Halwa (Senior Brand Manager).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij