Robert Górski i Mikołaj Cieślak w mrożącej krew w żyłach kampanii Orange na kartę

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Robert Górski i Mikołaj Cieślak w mrożącej krew w żyłach kampanii Orange na kartę

Pierwsza w tym roku kampania Orange na kartę promuje ofertę bez limitu za połowę ceny.

W filmie dzielny mors Mikołaj przekonuje Roberta do zażycia kąpieli w wyrąbanym na zamarzniętym jeziorze przeręblu, dowodząc, że w życiu warto spróbować wszystkiego, zwłaszcza jeśli pierwszy raz można to zrobić mniejszym kosztem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania rusza 24 stycznia 2020 r. 30-sekundowy film, który można obejrzeć w telewizji i internecie, będzie wspierany przez działania w mediach społecznościowych i radiu. 

Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa. Film wyprodukowano w Graffiti Films. Postprodukcję przygotowało studio Coloroffon Film. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Michał Gazda.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij