Opus B: zmieniamy się

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opus B: zmieniamy się

Zespół Opus B rozpoczął nowy rok od intensywnych zmian. Nowe pozycjonowanie, nowe logo, nowy system identyfikacji ale przede wszystkim nowy sposób mylenia o markach.

Nowy punkt widzenia

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.

– W Opus B sprawiamy, że marki nabierają ostrości i stają się wyraziste dla odbiorców. Nasza komunikacja przywraca widoczność tym markom, które ją zatraciły, a także wspiera te, które dopiero muszą stać się widoczne. Jak? Opierając się na prostych ideach, przedstawianych we właściwym kontekście i egzekwowanych z żelazną dyscypliną – mówi Witek Libera, strategy director w Opus B.

Nowe logo i nowa identyfikacja

Wraz z wprowadzeniem nowego pozycjonowania Opus B stawia na nowe logo i nowoczesną minimalistyczną identyfikację. Nie tylko klienci muszą być widoczni, agencje także.

– Nowa identyfikacja agencji odzwierciedla indywidualne podejście do naszej pracy i projektów, które tworzymy dla naszych klientów. Najbardziej zauważalnym elementem jest z pewnością nowe logo. Pomimo iż w całości złożone z liter, nie powstało w oparciu o żaden dostępny font. Każdy znak został przez nas skonstruowany od nowa. Dzięki temu jest bardzo zauważalny. Istotną częścią nowej identyfikacji jest również zestaw ikon. Wzbogacają system, dodają mu emocji i w czytelny sposób osadzają go w świecie internetu, poprzez nawiązanie do emotikonów. Projekt jest na tyle elastyczny i uniwersalny, że doskonale odnajduje się w połączeniu z innymi stylistykami, które tak szybko zmieniają się we współczesnym świecie – mówi Piotr Olszewski, genareal creative director w Opus B

Nowe podejście

Opus B stawia na kompetencje i rozwój.

– Nie trwamy cały czas w raz przyjętym sposobie pracy. Cyklicznie odświeżamy nasze podejście do komunikacji marketingowej. Weryfikujemy co jest efektywne. Zmieniamy siebie i to jaki się prezentujemy. Lubimy trudne wyzwania marketingowe i zdecydowane działania. Wierzymy w otwartą dyskusję dlatego zawsze zabieramy głos – mówi Joanna Kozłowska, managing director w Opus B

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij