Adam Małysz opiekunem programu „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”

Milka ogłosiła właśnie nawiązanie strategicznej współpracy z Adamem Małyszem. Uwielbiany przez Polaków sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na szczyt.
O autorze
2 min czytania 2020-01-28

Program jest elementem długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka kontynuuje m.in. nawiązaną w ubiegłym roku współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim oraz sponsoring Kadry A.

Adam Małysz opiekunem projektu „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”

Zespół marki Milka wielokrotnie podkreślał, że jego celem jest udzielanie wsparcia, które realnie przyczyni się do rozwoju skoków narciarskich w Polsce. Stąd też decyzja o kompleksowym sponsoringu, nie tylko dorosłej Kadry, ale również młodych talentów. W wyniku ubiegłorocznych rozmów z PZN, Milka przekazała młodym skoczkom kaski, zapewniła im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych oraz sfinansowała szkolenia dla ich trenerów. W tym roku, długofalowy projekt wsparcia przyszłych mistrzów, będzie kontynuowany pod nazwą „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”. Bieżące potrzeby marka będzie konsultować z Adamem Małyszem, który został oficjalnym opiekunem programu.

– Nie mogliśmy wyobrazić sobie lepszego opiekuna projektu Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami niż Adam Małysz. Dla przyszłych sportowców jest on prawdziwym wzorem i inspiracją. Dla zespołu marki Milka – nieocenionym wsparciem w określeniu potrzeb przyszłych mistrzów – komentuje Krzysztof Dłużniewski, brand manager Milka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z kolei Adam Małysz od dawna zwraca uwagę na fakt, że wsparcie potrzebne jest już na samym początku drogi skoczków.

– Cieszę się, że Milka nie koncentruje się jedynie na mistrzach, ale konsekwentnie inwestuje również w ich przyszłych następców. Eliminowanie braków sprzętowych, czy szkolenia dla trenerów, to działania, które z pewnością przyniosą efekty w przyszłości – mówił w momencie startu kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Entuzjazm odczuwają także przyszli następcy Adama Małysza. Wielu z nich podkreśla, że to on zainspirował ich do skakania:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Kiedy powiedziałem rodzicom, że chcę skakać, byli zdziwieni, ale też cieszyli się. Tak samo jak ja oglądali skoki w telewizji – w Polsce trwała Małyszomania – wspominał swoje początki 16-letni Jan Rzadkosz z klubu TS Wisła Zakopane podczas szkoleń organizowanych przez markę Milka w Szczyrku.

Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”

Kampania pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020, cieszy się silnym wsparciem 360 stopni. Materiały z wizerunkiem polskiej Kadry A można zobaczyć w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Ponadto od stycznia wystartują liczne konkursy konsumenckie oraz loteria. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Milka od 25 lat z narciarzami i skoczkami

Milka, której korzenie sięgają alpejskich stoków, od niemal 25 lat wspiera sporty zimowe na świecie. W 1995 roku marka po raz pierwszy została sponsorem sportów zimowych, pojawiając się z fioletową krową Lilą na stoku w Lienz w Austrii. Od tego momentu towarzyszy sportowcom podczas setek zawodów Pucharu Świata czy Mistrzostw Świata. 

W świat skoków narciarskich Milka wkroczyła jako sponsor Martina Schmitt’a – partnerstwo to zaczęło się podczas Pucharu Świata FIS w 1999 roku i trwało przeszło 17 lat! Ponadto, Milka była także dwukrotnie głównym sponsorem prestiżowego Turnieju Czterech Skoczni. Od 2014 do 2017 r. ambasadorem marki w skokach narciarskich był Andreas Wellinger. 

W ubiegłym sezonie Milka nawiązała po raz pierwszy partnerstwo z Polskim Związkiem Narciarskim, stając się tym samym oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej oraz udzielając wsparcia młodym skoczkom.