TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zrównoważony rozwój tematem kapsułowej kolekcji Zalando wiosna 2020

Zalando połączyło siły z dziewięcioma skandynawskimi markami, aby wspólnie stworzyć limitowaną, zrównoważoną, damską kolekcję o nazwie „Małe kroki. Duża zmiana. Razem z Zalando” na wiosnę 2020. Platforma oferuje ponad 20 tys. produktów oznaczonych flagą „przyjazność środowisku”, od ponad 240 marek.
O autorze
2 min czytania 2020-01-28

Do realizacji tej współpracy wybrano dziewięć z nich: Blanche, Bruuns Bazaar, Designers Remix, Filippa K, Han Kjøbenhavn, Holzweiler, House of Dagmar, Libertine Libertine i Won Hundred.

– Zrównoważony rozwój to temat zyskujący coraz większą uwagę we wszystkich naszych kategoriach, szczególnie w segmencie Premium. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nasi klienci Premium oczekują produktów cechujących się nie tylko wysoką jakością i modnym wzornictwem, ale również zrównoważonym podejściem. Jako platforma obsługująca ponad 29 milionów aktywnych konsumentów z 17 krajów oraz sprzedająca produkty ponad 2.000 marek, czujemy, że możemy mieć wpływ na rynek mody zrównoważonej i bardziej przyjaznej środowisku. Dlatego też, we współpracy z naszymi partnerami, którzy podzielają wizję i etykę Zalando, oferujemy naszym klientom zrównoważone rozwiązania oraz codziennie rozwijamy branżę mody. Kolekcja Małe kroki. Duża zmiana. Razem z Zalando to wielki krok we właściwym kierunku – mówi Lena-Sophie Roeper, head of buying premium and sports w Zalando.

Dziewięć wspomnianych skandynawskich marek, będących liderami w zrównoważonej modzie, otrzymało wyzwanie stworzenia spójnej, świadomej kolekcji, mającej na uwadze również wzornictwo i jakość. Efekt tej współpracy to 70 produktów, których powstaniu przyświecało wykorzystanie technik ograniczających zużycie zasobów środowiska oraz lepszych jakościowo materiałów, a także aspekty społeczne. Każda z marek wniosła do projektu własne, świadome podejście, a wraz z nim gamę tkanin i metod twórczych. Innowacyjna kolekcja bazuje na organicznej bawełnie, trwałym trioctanie, poliestrze wyłącznie z recyklingu, nadrukach z certyfikatem OEKO-TEX, a także na ograniczeniu pestycydów i mniejszej ilości użytej wody.

To oferta stanowiąca podstawę do skomponowania garderoby na długie lata. Stonowana paleta kolorystyczna pomaga zachować spójność w połączeniach zwiewnych sukienek, garniturów strukturalnych, trwałego jeansu i lekkich kurtek. Różnorodność stylistyczna pozwala użytkownikowi na swobodne dopasowywanie poszczególnych elementów stroju, dając w efekcie indywidualny styl, który sprawdzi się przez wiele sezonów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ta współpraca jest kontynuacją celów Zalando, jakie – w obliczu zmieniających się potrzeb naszych klientów – postawiliśmy sobie w zakresie zrównoważonego rozwoju. Kolekcja Małe kroki. Duża zmiana. Razem z Zalando ma na celu zwiększenie świadomości klientów na temat asortymentu mody zrównoważonej i przyjaznej środowisku na Zalando oraz ułatwienie im dokonywania świadomych wyborów podczas zakupów. Współpracując z dziewięcioma markami premium, chcemy pokazać naszym klientom, jak łatwo znaleźć zrównoważony styl od stóp do głów – mówi Jonny Ng, director marketing strategy & campaigns w Zalando.

Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży na Zalando.pl od 27 stycznia 2020, na każdym z 17 rynków Zalando, a jej wprowadzeniu towarzyszyć będzie dedykowana kampania w prasie, OOH, mediach społecznościowych oraz w kanałach własnych marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się