Tailor Made PR zajmie się komunikacją marki Żywiec Zdrój

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tailor Made PR zajmie się komunikacją marki Żywiec Zdrój

Tailor Made PR wygrała przetarg na kompleksową obsługę PR marki Żywiec Zdrój. Zakres działań obejmuje doradztwo strategiczne, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie działu PR w realizacji wybranych kampanii produktowych i działań korporacyjnych.

Tailor Made PR miała już okazję współpracować z Żywiec Zdrój na zasadach projektowych. W 2019 roku realizowała wspólnie z Cut the Mustard kampanię #dożółtegokosza mającą na celu edukację w zakresie recyklingu plastiku. Główną ideą projektu było zwrócenie uwagi na proces zamykania obiegu plastiku oraz możliwość jego odzysku, jako surowca wtórnego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Od stycznia 2020 roku agencja zajmuje się kompleksową obsługą komunikacyjną marki i jej produktów. Do jej zadań należy przygotowanie i wdrożenie strategii działań z zakresu komunikacji korporacyjnej i brandowej z uwzględnieniem działań influencer marketingu. Tailor Made PR odpowiedzialna będzie również za bieżące relacje z mediami, przygotowywanie materiałów prasowych oraz współpracę z ambasadorami marki.

– Żywiec Zdrój to marka, która doskonale wpisuje się w portfolio klientów Tailor Made PR. Z jednej strony pozwoli w pełni wykorzystać naszą wiedzę i doświadczenie, a z drugiej – umożliwi jeszcze większe zaangażowanie w edukację ekologiczną. Założenia marki, jej misja w zakresie ekologii są nam bardzo bliskie i spójne z działaniami, które staramy się prowadzić jako firma – mówi Marta Polakow, CEO TMPR.

Agencja pozyskała projekt w ramach przetargu. Obsługą marki zajmuje się zespół Lifestyle Brands Communication kierowany przez Monikę Albekier.

Wśród klientów Tailor Made PR znajdują się takie marki jak Lech, Tyskie, Barbie, Fisher-Price, Luksja, hi hybrid, Lirene. Specjalizacją agencji jest komunikacja produktowa w kategorii lifestyle, w obszarach beauty, FMCG, ekologia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij