Pierwszy salon marki Kazar powstał w 1996 roku w Katowicach. Obecnie jest ich 54 na terenie Polski, w Czechach i na Węgrzech. Marka od lat cieszy się zaufaniem klientów. Zdobyła wiele prestiżowych nagród i wyróżnień także na arenie międzynarodowej – m. in. Fashion Retailer of the Year, Superbrands, czy Gazele Biznesu. W 2019 roku do portfolio Kazar Group dołączyło Kazar Studio – nowoczesna i dynamiczna marka, która nie narzuca światopoglądu, nie definiuje trendów pozostając otwartą na swoich konsumentów – bez względu na ich wiek, płeć czy osobowość. Obecnie Kazar Studio posiada 9 salonów na terenie Polski.
– Ogromnie cieszy nas fakt, że marki KAZAR i KAZAR STUDIO dołączyły do grona stałych klientów naszej agencji. Możliwość tworzenia dla Grupy Kazar strategii komunikacji 360 stopni to duża odpowiedzialność i wyzwanie, ale również dowód zaufania do naszej pracy – mówi Joanna Sobierajska, współwłaścicielka agencji Warsaw Creatives.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za obsługę PR marki KAZAR z ramienia agencji odpowiada Zuzanna Ciszewska, a za obsługę marki KAZAR STUDIO Klaudia Lis.