Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Warsaw Creatives dla KAZAR i KAZAR STUDIO

Agencja Warsaw Creatives rozpoczęła współpracę z markami Kazar i Kazar Studio, realizując strategię komunikacji 360.
O autorze
1 min czytania 2020-01-29

Pierwszy salon marki Kazar powstał w 1996 roku w Katowicach. Obecnie jest ich 54 na terenie Polski, w Czechach i na Węgrzech. Marka od lat cieszy się zaufaniem klientów. Zdobyła wiele prestiżowych nagród i wyróżnień także na arenie międzynarodowej – m. in. Fashion Retailer of the Year, Superbrands, czy Gazele Biznesu. W 2019 roku do portfolio Kazar Group dołączyło Kazar Studio – nowoczesna i dynamiczna marka, która nie narzuca światopoglądu, nie definiuje trendów pozostając otwartą na swoich konsumentów – bez względu na ich wiek, płeć czy osobowość. Obecnie Kazar Studio posiada 9 salonów na terenie Polski.

– Ogromnie cieszy nas fakt, że marki KAZAR i KAZAR STUDIO dołączyły do grona stałych klientów naszej agencji. Możliwość tworzenia dla Grupy Kazar strategii komunikacji 360 stopni to duża odpowiedzialność i wyzwanie, ale również dowód zaufania do naszej pracy – mówi Joanna Sobierajska, współwłaścicielka agencji Warsaw Creatives.

Za obsługę PR marki KAZAR z ramienia agencji odpowiada Zuzanna Ciszewska, a za obsługę marki KAZAR STUDIO Klaudia Lis.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj