TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Harbingers rozwija kompetencje analityczne – Ilona Hanzel dołącza do zespołu

Agencja Harbingers nie zwalnia tempa. #GameChangerzy właśnie powitali w zespole kolejnego specjalistę – Ilonę Hanzel, która końcem zeszłego roku objęła stanowisko web analyst.
O autorze
1 min czytania 2020-01-29

Za Harbingers kolejny rok i kolejne powody do dumy. Agencja konsekwentnie realizuje strategię bycia kluczowym Partnerem dla swoich klientów – zamiast jedynie dostarczać usługi, wprowadza odważne i skuteczne zmiany. Niedawno do zespołu dołączyła Ilona Hanzel, która wesprze agencję jako Specjalista ds. Analityki. Jak mówi Kornel Dulęba, CEO Harbingers:

Agencja dynamicznie się rozwija, a zmiany oraz wyzwania są motorem do dalszych działań. Rozwój kompetencji analitycznych to dla nas kolejny krok naprzód. Wierzymy, że analityka jest fundamentem każdej aktywności marketingowej. Mierzymy wszystko, co robimy: to jedna z naszych obietnic.

Ilona od ponad 5 lat związana jest zawodowo z branżą Digital Marketingu, a doświadczenie zdobywała m.in. w dziale SEO. Przez ostatnie dwa lata związana była z firmą z branży medycznej jako marketing manager.

Swoją ścieżkę zawodową Ilona rozwijała też w tematyce UX, optymalizacji konwersji, analityki internetowej oraz kampanii płatnych. Wybrała analitykę, bo, jak mówi, łączy ona wszystkie dziedziny Digital Marketingu i pozwala oceniać jakość działań oraz wyciągać wnioski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak sama przyznaje, dołączenie do Harbingers było podyktowane wartościami, które wyznawane są w agencji: Postanowiłam dołączyć do Harbingers, bo bardzo bliska jest mi idea Team First oraz Overdeliver. W swoim funkcjonowaniu zawsze doceniam siłę, jaka drzemie w zespole. W Harbingers można to odczuć na co dzień.

W Harbingers Ilona Hanzel odpowiadać będzie za rozwój obszaru analityki webowej, zarówno analizy ilościowej, jak i jakościowej. Drugim istotnym obszarem działalności będą projekty łączenia danych online i offline dla liderów RETAIL oraz branży e-commerce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się