Harbingers rozwija kompetencje analityczne – Ilona Hanzel dołącza do zespołu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Harbingers rozwija kompetencje analityczne – Ilona Hanzel dołącza do zespołu

Agencja Harbingers nie zwalnia tempa. #GameChangerzy właśnie powitali w zespole kolejnego specjalistę – Ilonę Hanzel, która końcem zeszłego roku objęła stanowisko web analyst.

Za Harbingers kolejny rok i kolejne powody do dumy. Agencja konsekwentnie realizuje strategię bycia kluczowym Partnerem dla swoich klientów – zamiast jedynie dostarczać usługi, wprowadza odważne i skuteczne zmiany. Niedawno do zespołu dołączyła Ilona Hanzel, która wesprze agencję jako Specjalista ds. Analityki. Jak mówi Kornel Dulęba, CEO Harbingers:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja dynamicznie się rozwija, a zmiany oraz wyzwania są motorem do dalszych działań. Rozwój kompetencji analitycznych to dla nas kolejny krok naprzód. Wierzymy, że analityka jest fundamentem każdej aktywności marketingowej. Mierzymy wszystko, co robimy: to jedna z naszych obietnic.

Ilona od ponad 5 lat związana jest zawodowo z branżą Digital Marketingu, a doświadczenie zdobywała m.in. w dziale SEO. Przez ostatnie dwa lata związana była z firmą z branży medycznej jako marketing manager.

Swoją ścieżkę zawodową Ilona rozwijała też w tematyce UX, optymalizacji konwersji, analityki internetowej oraz kampanii płatnych. Wybrała analitykę, bo, jak mówi, łączy ona wszystkie dziedziny Digital Marketingu i pozwala oceniać jakość działań oraz wyciągać wnioski.

Jak sama przyznaje, dołączenie do Harbingers było podyktowane wartościami, które wyznawane są w agencji: Postanowiłam dołączyć do Harbingers, bo bardzo bliska jest mi idea Team First oraz Overdeliver. W swoim funkcjonowaniu zawsze doceniam siłę, jaka drzemie w zespole. W Harbingers można to odczuć na co dzień.

W Harbingers Ilona Hanzel odpowiadać będzie za rozwój obszaru analityki webowej, zarówno analizy ilościowej, jak i jakościowej. Drugim istotnym obszarem działalności będą projekty łączenia danych online i offline dla liderów RETAIL oraz branży e-commerce.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij