Why We Make: IKEA podkreśla swoje wartości w nowym manifeście

Why We Make: IKEA podkreśla swoje wartości w nowym manifeście

W swojej nowej kampanii pod hasłem „Why We Make” IKEA podkreśla wartości, które są jej bliskie – m.in. ekologia, tolerancja czy też różnorodność.

IKEA ruszyła z nową kampanią, za którą odpowiada amerykański oddział agencji Ogilvy. W spocie zatytułowanym „Why We Make” marka podkreśla wartości, które są jej bliskie i udowadnia, że każde działanie firmy było (i jest) realizowane w jakimś konkretnym celu. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W swego rodzaju „manifeście” IKEA opowiada o swojej misji, jaką jest odpowiadanie na potrzeby konsumentów i ułatwianie im codziennego życia za pomocą prostych i przystępnych cenowo rozwiązań marki. W spocie szwedzki brand zwrócił też uwagę na swoje zaangażowanie w ochronę środowiska, a także podkreślił, że nie obce są mu takie wartości, jak tolerancja czy różnorodność.

PS

Spot „What if?” prezentuje stanowisko IKEA – marki, która cały czas chce być jeszcze lepsza, przyjaźniejsza dla swoich klientów i dla środowiska.

PS2

We wrześniu 2019 roku kanadyjski oddział IKEA stworzył nietypowy spot zatytułowany „Stuff Monster”, w którym przekonywał, że warto wykorzystywać używane meble, zamiast kupować nowe.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij