TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Przyjdź na bezpłatny Content Sells Meetup Poland #1 i poznaj tajniki sprzedaży contentu

6 lutego br. o godzinie 17:30 w Przestrzeń from Facebook, E-Contenta, platforma dystrybucji treści w natywnym formacie reklamowym, wraz ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR w ramach działań Klubu AdTech grupy Content, organizuje pierwsze spotkanie z serii wydarzeń Content Sells.
O autorze
1 min czytania 2020-01-31

Storytelling, content marketing, brand journalism, usability, big data i sztuczna inteligencja – jak to się łączy? Dzisiaj paradygmat postrzegania content marketingu jako procesu twórczego opartego na subiektywnych opiniach marketerów nie jest już aktualny. Nowoczesne technologie pozwalają dokładnie zrozumieć, jakie potrzeby w zakresie treści mają docelowi odbiorcy, kiedy, gdzie i w jakim formacie jest to wygodne dla konsumenta. W rezultacie możemy obserwować realny wpływ treści na sprzedaż.

W ramach działań Klubu AdTech powstałego w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, z inicjatywy E-Contenta, razem z Talent Media, Abstra TV oraz Cheil Poland udało się stworzyć event, podczas którego eksperci z obszaru content marketingu będą dzielić się swoją cenną widzą. Poznamy bliżej content video na YouTubie i to jak włączyć ten kanał do strategii marketingowej, zobaczymy case studies z Samsung US Market, dowiemy się jak tworzyć udaną kampanię natywną oraz w jaki sposób prowadzić działania związane z influencerami. 

  • Content video. Dlaczego warto włączyć kanał na YouTubie do strategii content marketingowej // Marek Myślicki – branded content & sales director w Abstra 
  • Data Driven Retail Marketing solution – case study: Samsung US Market// Marcin Plassowski – head of innovations and data driven marketing in Cheil Poland
  • 10 wskazówek, dzięki którym Twoja natywna kampania reklamowa będzie wyjątkowo udana // Zoya Andreeva – CEO & co-founder of E-Contenta
  • Profesjonalny  influencer i video marketing – 4 rodzaje najbardziej efektywnych kampanii  // Kamil Bolek – CMO in Talent Media

Zapisy są bezpłatne, liczba miejsc na wydarzenie jest ograniczona. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj