mBank i BBDO o bezpieczeństwie w sieci

Agencja BBDO przygotowała nową odsłonę ogólnopolskiej kampanii społecznej mBanku o cyberzbezpieczeństwie. Jej bohaterami są „niesamowici ludzie”, którzy postępują na granicy odwagi i brawury. Cel tej niezwykłej akcji jest prosty: ostrzec przed niebezpieczeństwem i wytłumaczyć, jak się chronić.
O autorze
1 min czytania 2020-02-03

mBank, ikona mobilności, regularnie ostrzega internautów przed niebezpieczeństwem w sieci. Kolejną odsłonę akcji, tym razem pod hasłem „Ludzie są niesamowici”, przygotował zespół BBDO.

W internecie zdarza nam się robić nieprzemyślane rzeczy, z pośpiechu, roztargnienia, niewiedzy. Na przykład klikać w podejrzane linki i załączniki, podawać swoje wrażliwe lub kupować w fałszywych sklepach. Takie zachowania często wykorzystują cyberprzestępcy i oszuści. W myśl zasady „bądź czujny, uważaj w sieci”, mBank pokazuje najpowszechniejsze zagrożenia oraz wyjaśnia, jak się przed nimi chronić.

Koncepcja kampanii opiera się na pokazaniu niesamowitych zachowań – z dala od internetu czy bankowości – jako tła dla typowych czynności w internecie. Wszystkie one są na granicy odwagi i brawury. „To niesamowite, że ludzie wspinają się bez żadnych zabezpieczeń. Równie niesamowite jest to, że ludzie klikają we wszystkie linki. Mogą przez to stracić dane i pieniądze” – ostrzega jedne z bohaterów spotu.

Działania komunikacyjne rozpoczną się 3 lutego. W kampanii zostaną wykorzystane przede wszystkim spoty TV oraz kanały digital, odsyłające do specjalnie stworzonego landing page LudzieSaNiesamowici.pl, zaś dodatkowe wsparcie zapewnią nośniki OOH.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

BBDO przygotowało strategię działań, opracowało pomysły kreatywne, koncepcję komunikacji, było także odpowiedzialne za nadzór produkcyjny. Kampanię współtworzyli: Mindshare (zakup mediów), Flota Filmowa (produkcja) oraz Solski Communications (działania PR).

Słuchaj podcastu NowyMarketing