mBank i BBDO o bezpieczeństwie w sieci

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
mBank i BBDO o bezpieczeństwie w sieci

Agencja BBDO przygotowała nową odsłonę ogólnopolskiej kampanii społecznej mBanku o cyberzbezpieczeństwie. Jej bohaterami są „niesamowici ludzie”, którzy postępują na granicy odwagi i brawury. Cel tej niezwykłej akcji jest prosty: ostrzec przed niebezpieczeństwem i wytłumaczyć, jak się chronić.

mBank, ikona mobilności, regularnie ostrzega internautów przed niebezpieczeństwem w sieci. Kolejną odsłonę akcji, tym razem pod hasłem „Ludzie są niesamowici”, przygotował zespół BBDO.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W internecie zdarza nam się robić nieprzemyślane rzeczy, z pośpiechu, roztargnienia, niewiedzy. Na przykład klikać w podejrzane linki i załączniki, podawać swoje wrażliwe lub kupować w fałszywych sklepach. Takie zachowania często wykorzystują cyberprzestępcy i oszuści. W myśl zasady „bądź czujny, uważaj w sieci”, mBank pokazuje najpowszechniejsze zagrożenia oraz wyjaśnia, jak się przed nimi chronić.

Koncepcja kampanii opiera się na pokazaniu niesamowitych zachowań – z dala od internetu czy bankowości – jako tła dla typowych czynności w internecie. Wszystkie one są na granicy odwagi i brawury. „To niesamowite, że ludzie wspinają się bez żadnych zabezpieczeń. Równie niesamowite jest to, że ludzie klikają we wszystkie linki. Mogą przez to stracić dane i pieniądze” – ostrzega jedne z bohaterów spotu.

Działania komunikacyjne rozpoczną się 3 lutego. W kampanii zostaną wykorzystane przede wszystkim spoty TV oraz kanały digital, odsyłające do specjalnie stworzonego landing page LudzieSaNiesamowici.pl, zaś dodatkowe wsparcie zapewnią nośniki OOH.

BBDO przygotowało strategię działań, opracowało pomysły kreatywne, koncepcję komunikacji, było także odpowiedzialne za nadzór produkcyjny. Kampanię współtworzyli: Mindshare (zakup mediów), Flota Filmowa (produkcja) oraz Solski Communications (działania PR).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij